Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij is bloedfanatiek en heeft een betere conditie dan voor zijn blessure. Dat komt doordat hij constant galoppeert als ik met de merrie weg ben. Zijn been houdt het tot nu toe perfect. Dat bultje zal wel blijven zitten, maar het wordt niet warm en niet dikker, dus is eigenlijk alleen nog maar een schoonheidsfoutje. Opbouwen bij een revalidatiecentrum was dus inderdaad overbodig geweest, zoals ze bij de kliniek al zeiden. Ik vind het nog steeds eng en onwennig, maar als ik hem niet aan het werk zet, dan gaat hij weer zo raar doen uit verveling, dus ik probeer me er overheen te zetten.
) zijn die er baat bij hebben. Wat rot van jouw paard

. Daarna nog even lekker rijden. Misschien wat balkjes lopen.
. Doe jij nog steeds koelen?? Ik niet, ik smeer er alleen traumeel op. Wat leuk dat jullie weer mee kunnen doen met een demo Working Equitation!! En Horse Event op de planning, cool
. Fijn is dat, dat ze zo blij zijn dat ze weer aan het werk mogen
.
. Afgelopen week heb ik weer eens een paar keer in de bak gereden en zaterdag en zondag hem aardig aan het werk gezet. Wat schouderbinnenwaarts en wijken meegepakt en dat ging al redelijk goed. Nog een paar weken en dan zitten we denk ik weer op ons oude niveau
. Mag ook wel na 17 maanden
.
3 weken geleden ging ze me er onder het rijden tussen uit en liep me daarna toch een partij kreupel, mega dik been, meteen been gekoeld en op stal gezet. Aangezien die week de DA kwam heb ik haar alleen aan de hand even gestapt uit voorzorg. DA constateerde idd een peesblessure, wss een verrekking, ik moest min. 1 uur stappen en ze mocht op de wei. Nouja ik geloof de DA en had verder geen ervaring met een peesblessure. Nu 3 weken later geen verschil te zien, alleen dat ze niet meer kreupel liep, dusja toch uit voorzorg maar een andere DA gebeld om een second opinion, conclusie, ze vertrouwde het niet helemaal, dus moet aankomende vrijdag een peescan gaan maken, en boxrust.

. Jesser schreef:Qizz, wat goed dat je zo'n fijn gevoel had in Olst. Dat had ik namelijk ook zo ervaren.. door de vijf boxen hebben ze alle tijd voor je paard. Ze werken alle dagen strikt volgens schema, en inderdaad die persoonlijke benadering. Weten waar ze mee bezig zijn, en gewoon alle tijd voor jou als persoon kunnen nemen. Super mensen vind ik het!
. Heeft zij jouw paard ook nog gereden? Prachtig paard heb je trouwens