@AL: Nee, he... Ik ga duimen dat het enkel een verstuiking is of iets dergelijks!! Wel super dat je zo snel bij Sander terecht kan, scheelt een hoop piekeren. Sterkte hoor, ik ga duimen!
Zhuf gaat nog steeds goed?
@Richtje: Voor jou ga ik ook hard duimen en hopen dat het meevalt!! Sterkte!
Geen leuke berichten.. Iedere keer zit je toch weer in spanning bij zulke dingen en weet goed hoe dat voelt, ondanks het harde werken en alle inzet is, dat dan best een domper..
Wolin is alweer een week niet op het landje geweest.. Ze moet nog twee dagen Buut krijgen. Ze houdt zich best goed, alleen gisteravond knalde ze even flink uit elkaar.. Karate Kid Wo.. We stonden te grazen en opeens hield ze het niet mer uit en kwam er een enorme wapper uit met enorme kraters in het keurig recht gemaaide gras tot gevolg.
Het wordt erg warm vandaag, dus wil ze best graag even op het landje hebben. Vind t wel spannend, hebben voor de zekerheid een stuk slechte bodem afgezet en een zandpad gemaakt. Hopelijk houdt ze haar gemak door het warme weer..
Volgende week don, de 31e, terug bij Bart en evt scan door Sander, denk wel dat ik dat laat doen, voor mn gemoedsrustballeen al.. Al wil ze maar al te graag draven en lijkt ze zich goed te voelen.