Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tancreda4 schreef:Is het eigenlijk echt zo dat witte hoeven vaak 'zachter' zijn dan zwarte hoeven? Mijn grote paard heeft witte voeten en zijn vrij zacht, en mijn kleine shet heeft zwarte hoeven die KEIHARD zijn, krijg ik amper wat weggevijlt. Nu is er natuurlijk ook wel verschil met paard en shet (shet vaak hardere hoeven volgens mij), maar vroeg mij eigenlijk af of dat een fabel of feit is; witte hoeven zachter.
Needje schreef:Volgens mij is dat niet waar. Die van mij heeft n witte voorvoet welke echt van beton lijkt.
Zack schreef:Zo, de smid is geweest vandaag dus hier is een blije eigenaar
Foto's zijn met telefoon gemaakt omdat ik vanwege het weer niet met mijn spiegelreflex in de weer ga op stal. (lees: warm weer is veel gespetter..)
Peelie schreef:en wat is het verschil dan volgens jou farbersmid? Dat wil ik dan wel eens weten...
Ik vind witte hoeven er altijd wat zachter uitzien, maar volgens mij zijn ze dat echt niet...
Zack schreef:Heb ook even het grintpad gepakt zowal in stap en draf, maar meneer denderd overal heeerlijk doorheen!
Alles behalve gevoellig dus
Zack schreef:Overigens is het quoten van fotos niet zo heel erg als er dingen bijstaan waar de eigenaar wat aan heeft.
Bijv. het commentaar van scoxxx etc.