Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) anders blijft-ie niet zitten.
Momenteel loopt die van mij ook zonder en mijn bejaarde komt haast het erf niet meer af. Maar ook haar schoenen doe ik niet weg.
... als je het geld niet hard nodig hebt, is mijn advies toch om ze te laten liggen, onder het mom, je kunt nooit weten.
Isapaardje schreef:Mijn ervaring is juist dat schoenen vaak kleiner uitvallen dan verwacht
Nu ligt het ook aan de prijs, maar proberen kan je altijd.
Als je ze niet zou mogen terug geven, zet je ze zelf weer op marktplaats bijvoorbeeld.

. Daarna een heerlijk ritje gemaakt zonder gewenningsproblemen, en geen last van gevoelig lopen op de hardbevroren richels in het bos. ideale dingen die Gloves.
ben ik weer eens
!
! En dat kan ik iedereen afraden
! Zakt helemaal in en dan gaat het rubber / plastic alsnog kapot
Op zich jammer want het is wel dunner (2mm) als m'n echte gelzooltjes (4mm). Kon nu wel heel mooi zien, hoeveel druk erop die ballen staan, door die zooltjes....
met watteschijfjes (op iedere bal 1) en dan van die vetwrap eromheen. Mooi paarse want dat past bij m'n roze schoenen
En op "goede" hoef zat wrap helemaal vervromd, huid niet beschadigd maar haren wel helemaal door de war
Dus waarom dat is????
. Maar als het echt blijkt te werken, dan heb ik er dat graag voor over
en 2e test wel redelijk