Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jose_Bb schreef:Interesant zeg!!!![]()
Wolken schreef:We zijn nu nog steeds aan het stappen en dat gaat wel goed. Ik heb zoveel mogelijk op het land gestapt en merk wel dat zijn kogel hier 'beter' op reageert. Het nadeel is dat ik langs een drukke weg moet stappen naar het land en Kayro is niet 100% bomproof. Hierdoor moet ik bij erge drukte uitwijken naar de binnenbak, helaas wordt de bodem hier ook wat droog (de pensionhouder wil de ernst van de situatie kennelijk niet zien, heb namelijk al gevraagd of hij wil sproeien maar doet het gewoon niet@ Jalo: Hoe gaat het nu?
Zamero schreef:Jalo Zoje hebt gewoon gereden in een gesproeide binnenbak, hoe heb je dat zo voor elkaar gekregen
Wat lekker zeg dat ze toch fijn liep, dan heb je in ieder geval lekker gereden
Ben benieuwd naar je foto's
jalo schreef:@TigerBD. Dat is inderdaad balen zeg, hopelijk constateert de DA vandaag toch ietsje verbetering! Kan het ook niet zo zijn dat hij flink stijf is omdat hij lange tijd weinig heeft gedaan? Dit is over het algemeen toch wel een bekend gegeven bij spatpaarden. Hierdoor kan hij natuurlijk ook flink onregelmatig lopen. Lange stukken stappen op het harde(re) is natuurlijk heel iets anders dan 'werken' in de bak ..
Ik duim voor je![]()
@Maikeltje. Hoe is de behandeling cq. inspuiting gegaan? Is er al wat verbetering te zien?