Iedereen heel erg bedankt voor alle stemmen en alle mooie woorden. Hij heeft het echt verdiend, mijn kleine mannetje. Geeft wel een raar gevoel hoor. Hij had er nog bij moeten zijn om de prijs te winnen. Ik hoop dat hij weet hoeveel mensen er aan hem denken. Hij was echt uniek.
Melanie5 Gefeliciteerd met Rebels eerste plaats en ook de jouwe natuurlijk! Jullie hebben het zo enorm verdiend om zo in het zonnetje te staan. Proficiat en een knuffel aan het veulen met vleugels daar op de eeuwige groene weides!
DiaBelle
Geplaatst: 14-11-11 15:55
Wat een mooie woorden van je en wat fijn dat hij postuum de eer toekomt om hengstveulen te zijn van het jaar 2011.
Inderdaad had ik het gehoopt dat hij het had mogen meemaken maar het is anders gegaan.
Lief Rebelsterretje, laat iedereen weten dat je hengst boktveulen 2011 bent geworden, daar op die groene weides!!
Grz Sabina
tiny_tiger
Geplaatst: 14-11-11 22:32
Melanie5: Gefeliciteerd met Rebels ik vind het zo leuk voor jullie hij verdient het echt en jij zelf ook natuurlijk heel veel hoeratjes
Gefeliciteerd! Zit hier met een brok in mijn keel en waterige oogjes
Daphne__
Geplaatst: 14-11-11 22:43
Gefeliciteerd! Rebel en jij hebben het verdient, ontzettend oneerlijk dat je Rebel niet bij je kunt hebben op dit moment... bokthengstveulen word je niet zomaar, maar Rebel heeft het maar mooi voor elkaar gekregen, kon ook niet anders...
Ik had ook op Rebel gestemd. Vind gewoon dat zo'n sterk veulen het verdient om, na zo'n oneerlijk strijd, toch nog te winnen
Heb net het hele topic doorgelezen en moet zeggen dat ik echt heel veel respect voor je heb. Niet alleen voor hoe je het aan hebt gepakt. Maar ook hoe je je vanaf het begint zo vol liefde achter hem hebt geschaard en daar bent gebleven. En hoe je voor hem hebt gekozen, ook al breek je daarmee toch je eigen hart. Als je het mij vraagt ben je een groot voorbeeld.
Ik zie het topic nu pas voorbij komen, maar wat een hoop ellende voor zo'n klein jong mannetje... Sommige dieren zijn helaas een lang leven niet bestemd... Je hebt alles heel mooi, rustig, en prachtig verwoord. Ik heb echt met tranen in mijn ogen 58 pagina's aan 1 stuk door gelezen.