Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus stonden we vandaag, drie weken na het laatste bezoek, weer in de kliniek.
De aard en combinatie van de problemen zorgt ervoor dat opbouw vrijwel niet mogelijk is en er zal eerder sprake zijn van verslechtering dan van verbetering. Ik kon het nu echt niet over mijn hart verkrijgen om de keus al te maken, maar we zullen wel de nare beslissing moeten gaan nemen
Ik ben er helemaal kapot van, zes weken geleden zat ik er nog gewoon op en leek er helemaal niets aan de hand
Dat het zo ernstig is, is dus onwijs onverwachts.
Héél veel pech.. Ik had haar nog zo graag ook een lang en fijn pensioen gegund (dan maar alleen knuffelen, poetsen en wandelen), maar dat is ook geen realistische keuze in het geval van een paard met pijn
Ik kan haar moeilijk nog jaren op de pijnstillers houden.. Yelly schreef:Bedankt! Ze is maar ruim een jaar onder het zadel geweestHéél veel pech.. Ik had haar nog zo graag ook een lang en fijn pensioen gegund (dan maar alleen knuffelen, poetsen en wandelen), maar dat is ook geen realistische keuze in het geval van een paard met pijn
Ik kan haar moeilijk nog jaren op de pijnstillers houden..

. Zo even proberen om zijn been op te scheren. Vindt ie nl helemaaaaal niet leuk. En toen de da het deed duurde het een eeuwigheid omdat ie in iedere hoek vd praktijk kroop of steigerde. Qizz schreef:Oh yelly wat vreselijk. Ben het volledig met Ester eens. Neem je tijd en zorg dat je zelf achter je beslissing staat. Wat die ook is.
Ik ga vanmiddag naar de dierenarts voor de 3e scan sinds juni vorig jaar. Krijg nu toch wel wat kriebels in mn buik zeg... Zo even proberen om zijn been op te scheren. Vindt ie nl helemaaaaal niet leuk. En toen de da het deed duurde het een eeuwigheid omdat ie in iedere hoek vd praktijk kroop of steigerde.
. De komende 3 maanden zijn daarvoor vrij cruciaal,.. als het zo doorgaat zoals het nu is.. verwachte hij ook dat we wel weer een keer een sprongetje konden maken
. Of ik het dan doe is een 2e hahaha, maar vooral omdat hij eerst zei dat we rekening moesten houden dat we wrs nooit meer aan het springen kwamen, vond ik dit heel fijn om te horen,.. want hij is vrij voorzichtig met zijn uitspraken.
. Wat een last is er nu van je schouders gevallen hè!!
. Ben echt superblij hiermee.
.
. Ik heb het gisteren ook gevraagd, maar t been blijft idd wrs zo. Zal nooit helemaal weg gaan.