Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en probeer ik het voor te zijn is hij al weg voor ik wat kan doen. En daarbij is hij gewent om 24/7 buiten te staan en nu naar 24/7 binnen. Denk dat dat ook mee speeld.
)
.. Toen met Sander overleg gehad over een scan en dat vond hij niet nodig, vanwege de verbetering.. Dus nog gevraagd of ze Metacam mee moest o.i.d. En over de opbouw/rust.. Dus ik ging er vanuit dat ze weer mee mocht.. Maar officieel is Wo patient van Bart, dus ik ging binnen vragen naar de Metacam (of buut
) en de trailer aankoppelen om haar mee te nemen.. Toen kwam Bart vertellen dat Wo nog niet mee mocht! Ze zat nog zwaar onder de Buut, dus we konden haar helemaal niet eerlijk beoordelen (werkt 24 uur) en de pulsaties waren veel te sterk nog, dat moest eerst minder worden... Wo heeft (hoogstwaarschijnlijk) hoeflederhuidontsteking, ze heeft dit twee keer eerder gehad en moest toen in het gips.. Als morgen de pulsaties minder zijn en ze is wat minder pijnlijk, mag ze mee naar huis.. Ik was wel wat overdondert, Wouter en Ton deden vrij laconiek en Sander gaf ons ook niet het idee dat ze moest blijven.. Bart vond 't niet erg leuk dat dat niet verteld was en had hiervoor zelfs een andere dierenarts opgebeld om te vragen of die wat had gezegd over het naar huis gaan..
voor mij is dit de dichtsbijzijnde kliniek. Voor jullie ook of staan ze echt bekend om de goede behandeling bij dit soort dingen?
..Ik kan me voorstellen dat het even een flinke tegenvaller is dat ze moest blijven. Op zich denk ik dat de diagnose tot nu toe niet zo verkeert klinkt. Best hoopvol toch (of wil ik alles te rooskleurig zien?
)
.
. Persoonlijk heb ik vertrouwen in die kliniek en vind het heel prettig dat er goed te overleggen is. Ze doen niet zo "al wetend" maar luisteren ook naar jou ideeën en mening.. Het is voor mij niet in de buurt maar ik heb de kilometers er graag voor over..
. Wie weet helpt het een ander in de juiste richting.. Ook al zou het maar iemand zijn die toevallig op dit topic terecht komt. 
..
. Nouja, direct voet inpakken en naar Bodegraven dus voortaan.
Later de Raaphorst, daar heb ik toch ook wel hele goede ervaringen mee gehad ook.. Wat ik daar zo fijn vond was de rust en tijd die ze voor je namen, heel persoonlijk, altijd op tijd en ook wel veel expertise op het gebied van kreupelheidsproblemen. De 2 veeartsen die ik daar altijd had werken er niet meer helaas. Bodegraven vind ik nog wel een beetje chaotisch af en toe
Zo veel paarden tegelijk in de ruimtes enzo, dierenartsen die verschijnen en ineens weer kwijt zijn
dierenarts gevonden en dan is de hoefsmid weer weg, etc. maar dat heb je op zo´n grote kliniek.
salitka schreef:Rekeningen van een kliniek zijn bijna altijd om te schrikken pffffff
Maargoed als je dan maar weer kan genieten van je knolletje, is dat het wel weer waard, toch?
. Kan ik helaas ook over meepraten..
En die bedragen wennen niet zo snel weet ik uit ervaring