Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hoop zo dat het goed is,.. (in ieder geval: dat we op de goede weg zitten zeg maar) 

, dus even halster omlaten om zo min mogelijk irritatie op te wekken met aan en af doen, en geen hoofdstel oid. Over een maand of 2-4 moet de plek helemaal uitgedroogd zijn en er vanaf vallen.
. Haha het gaat de goeie kant op met dit topic
!!
en 27 maart weer een echo, spannend!!
en ik ben bang dat t aan mezelf ligt. Heb wat fanatieker gereden en ik merkte niks. Als ik wat voorzichtiger rijdt slentert ie gewoon iets af en toe. Moet misschien gewoon iets pittiger rijden met iets meer tempo. Was nog even bang dat t weer mis zou zijn met zijn been aangezien zijn maatje de bak al meerdere keren uit is gesprongen en in de grote groep terecht kwam met een heel spektakel van dien. Maar dat is dan even warm en na t rijden zo weer weg gelukkig. Ben zo benieuwd naar de echo. T lijkt zo goed te gaan... Zou wel teleurgesteld zijn als blijkt dat t niet goed is... Maar wil t gewoon heel graag weten. Ook als t niet goed is. Maar als je: kijk naar je paard aanhoudt
moet t goed zijn. Zo vrolijk dat ie nu is.
. En ik denk denk inderdaad ook dat je je geen zorgen hoeft te maken voor de scan. Zo te horen gaat het heel goed en kan het been al heel veel hebben. Is toch heerlijk als ze weer zo blij zijn
. Dat geslenter herken ik helemaal
, doet Villie ook als ik hem niet meer aan het werk zet, is gewoon luiheid.
. Dat had hij al een tijdje, eerst een klein bultje wat niet groter werd. Toen heb ik er in de kliniek bij de laatste scan naar laten kijken en hebben ze me ab zalf meegegeven die ik erop moest doen. Het kon een ingekapselde ontsteking zijn wat door de zalf open kon springen of een sarcoid. Nou de plek is door de zalf zeker 2x zo groot geworden dus moet die behandeld worden met een speciale zalf uit Engeland, a4a creme wat een soort chemozalf is. Zeer agressief maar hiermee moet binnen 2-4 maanden de plek helemaal verschompelen en eraf vallen. En omdat zijn oor en de huid eromheen flink geirriteerd wordt door de zalf, zwelling en pijnlijk, even geen hoofdstel om.
.
. Dat gebeurd dus dit jaar weer. Ik vind het wel mooi, die grijzige kleur
En als je zelf aarzelend rijdt, valt elk huppeltje of gek pasje je misschien nóg meer op.
. Ik vond de eerste paar keer draven ook echt heel eng, veel enger als toen ik de eerste keer weer ging galopperen. Maar zo te horen zijn jullie ook op de goeie weg
. Leuke foto, hij ziet er goed uit!!
, beetje stappen en draven, voornamelijk rechtuit van hand veranderen en grote volte, beetje stelling, ach wat er zoal kan. Maar toch, voor je idee dat je weer wat meer doet haha.