Met fotograaf

Morgen komen er meer, maar heb heel veel foto''s op mijn mobiel staan (maar die kan ik er niet op zetten).
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

pollewops schreef:Jalo, goed om te horen dat het weer de goede kant op gaat met Kayro. Grappig toch al die verschillende verhalen over voedingssupplementen. Ik geef mijn pony op dit moment helemaal niets, maar het kriebbelt toch een beetje. Gewoon omdat je graag alles doet wat mogelijk is voor je paardje. Op dit moment loopt mijn pony echter best heel goed dus lijkt ze het niet nodig te hebben. Maar toch... Ben trouwens wel benieuwd naar welk prijskaartje er aan die joint supplement hangt. Succes in elk geval en geniet ervan!
kon het niet laten) En hij liep lekker!!!!
. Geniet ervan!!
! Ik zou, in jouw geval, ook gewoon lekker doorgaan zonder supplement, zeker nu het zo goed gaat. Als het op termijn minder wordt/gaat dan kan je altijd eens een poging wagen om te zien of het toch weer beter kan worden met behulp van een supplement. Dan kan je misschien juist het verschil zien.
Ik had wel even met je willen praten over Twister en Duitsland. Maar gelukkig weet ik dat alles heel goed gaat met hem daar. Ik zal kijken of ik een fotootje kan plaatsen.
. Het is ook allemaal niet om de hoek. Dat had het waarschijnlijk makkelijker gemaakt. Dan is het maar een goed excuus om regelmatig is een lekker weekendje er tussen uit te gaan richting Duitsland. Laat je af en toe nog eens weten hoe het Twister vergaat bij onze buren
. 

. Leuk hoor, was lekker aan het bladeren en dacht, verhip wat een bekende naam. TigerBD hoor je niet vaak ha, ha. Zag er gezellig uit en jullie staan er goed op
.
Ja klopt dat ben ik, ik ben diegene op dat stoeltje en diegene op het paard is me vriendin (tevens eigenaar van tiger) Plus op die foto van dat zeil daar sta ik op, het derde paard van rechts naar links dan. Gaaf hoor over 3 weken is het weer zover er gaan zon 27 dravers mee
!
! Hoe gaat het nu met Tiger?? Zit er al wat vooruitgang in de dagelijkse beweging??
In de bak is draven niet echt lekker, want je zit net in draf en dan moet je weer stappen voor de bocht, dus nu draven we gewoon buiten want hij is echt weer heel rustig nu, en dan doen we heen draven terug weer even stappen etc, en dat maar paar keer, niet te overhaasten. En volgende week gaan we 3 dagen rijden en 1 dagje rust. Maar lang rijden we dus niet, half uurtje ofzo en buitenrit een uurtje en dat is dan alleen stap. Lekker rustig aan

Jennyxx schreef:[EA-TK-PP] Goed tehuis gezocht voor 5 jarige haflingermerrie
Jeetje, haf_jessie..... Sterkte er mee!![]()
Ik ga morgen naar Twister in Duitsland. Kijken of hij daar gelukkig is!
Heel veel sterkte! TigerBD schreef:Jazekers, alleen je merk wel echt dat hij weer even wakker geschud moet worden en hij geen vakantie meer heeft
En hoe is het met jullie paardjes allemaal?