Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isapaardje schreef:Sterkte nog Ipsilonka.
Hier gaat het helaas ook nog altijd niet super.
Het ging eigenlijk best goed de afgelopen tijd. Zo goed dat we na paar keer voorzichtig wat licht trekwerk, vorige week weer even er op uit zijn gegaan met de wagen.
Hij deed het super
En dag erna weer minder. Oke spierpijn, dacht ik, logisch.
Maar nu bijna week verder lijkt hij weer vierkant bevangen te zijn.
Schiet mij maar lek, maar ben er ook wel beetje klaar mee.
Alles wat ik dacht gewonnen te hebben, weer kwijt lijkt wel.
En als ik had geweten dat een klein (stap) ritje hem zoveel schade zou doen, had ik het natuurlijk niet gedaan. Maar tja … als we alles van te voren wisten, wist ik ook of ik door moet gaan of niet.
Blijft nare ziekte met veel onzekerheid dus.
Tancreda4 schreef:Wat naar isapaardje, rot dat er weer een terug val is... Dat dat gelijk na zo'n stapritje weer zo slecht gaat. Eng ook.
Tancreda4 schreef:Isapaardje, hij is wel lekker wakker inderdaad. Blij ei! Wat sneu dat hij er toch zo'n last van heeft nadien... hoe gaat het nu?
__elise__ schreef:Zolang ze op pijnstillers staat zeker niet gaan longeren, ook niet stappen! De pijnstiller sowieso heel langzaam afbouwen en als ze een paar weken daarna goed blijft, eventueel weer wat gaan doen.
Hoe ernstig bevangen is de pony? Even ter vergelijking: Mijn pony was zeer zwaar hoefbevangen en kan pas weer wat gaan doen als de oude hoef helemaal is uitgegroeid. Ze werd in augustus 2018 HB en hoop het najaar 2019 weer wat te kunnen doen met haar.
Shanna schreef:Ik vind Sed elke keer zo debiel hoog op klompen staan, maar zn zool lijkt daar al wel te beginnen, en verschillende smeden bekappen hem allemaal op deze manier.. Is dat ook toe te wijten aan de PPID/ bevangenheid?