Victory-Boy schreef:Hallo allemaal,
Ik heb nog een wat pijnstillers over. Misschien heeft iemand van jullie hier nog baat bij? Het gaat om 40 zakjes Pro-Dynam (1 gram phenylbutazone per zakje) in originele doos met bijsluiter (in het Engels). Zes zakjes zijn nog houdbaar tot 09-2015 en de rest tot 12-2015.
Geen idee of ik het mag verkopen, maar ik heb er zelf niets meer aan en de DA geeft er sowieso geen geld meer voor terug. De originele prijs was €1,- per zakje, het mag weg voor de helft (excl verzendkosten).
Als ik illegaal bezig ben mag een mod m'n berichtje weer verwijderen.
Edit: Nog 2 dingen: Ik ben m'n boekenkast aan het opruimen en heb veel paardenboeken te koop, waaronder het boek "Founder, Prevention & Cure the natural way" van Jaime Jackson. Het boek is Engelstalig. (Founder is hoefbevangenheid)
Ook ben ik op zoek naar een goede hoefsmid nu mijn hoefsmid Nils Holgerson (Sander Degenkamp) is vertrokken naar Zweden. Weet iemand misschien nog een goede hoefsmid in de provincie Groningen/Drenthe?
*stille meelezer meld zich weer eens* Ik heb toen ik in groningen woonde mark bongertman gehad, was ik erg tevreden over en heeft me heel goed geholpen toen nobbi tegen de hoefbevangenheid aanzat, die heeft hem ook op speciaal beslag gezet waardoor hij na 3 dagen weer bokkend door de bak ging

*kruipt nu weer terug in het mee lees hoekje*