Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hopelijk komt het toch nog goed!
) en die is inmiddels 6
maar weer even wachten tot het droog wordt (zal toch nog wel een keer gebeuren dit jaar?). Blijf dat toch weer een spannend moment vinden, maar ja ze moet zich toch als een paard kunnen gedragen dus op hoop van zegen straks maar weer.
en veel betere buigproef dan zes weken terug
Vergeet dat niet! Toen mijn paard geblesseerd raakte, heb ik haar direct van het land gehaald om haar benen rust te gunnen, denk dat het daardoor ook wel sneller genezen is.
.. De paarden hadden al op het land gelopen toen het zo zompig en nat was en er waren dus behoorlijke gaten geslagen.. En voor aan het land was het vrij blubberig. Als dat straks allemaal opdroogt, dan wordt het een groot kraterlandschap..
Niet ideaal voor Wolin haar benen dus en ben bang dat ik het dan gewoon op zoek en ik van de zomer weer op bezoek kom bij Sander en Bart.
, dus staat alweer gauw te eten
. Geeft mij een hoop rust.. Hopelijk een blessurevrije zomer, zou toch zoooo fijn zijn!

. Wordt nooit warmer dan eigen lichaamswarmte.
Wat een pech weer!
. Ik wil gewoon niet te lang doormodderen en er zomaar weer antibiotica inpompen zonder dat ik weet wat er precies aan de hand is.
. Even gezellig bij " haar" artsen langs....
, haha .. Je hebt gelijk AL, ik zou er ook niet te lang mee wachten
.. Hopelijk valt het allemaal mee!