Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linnie050 schreef:Renee1990 word het beter als je door blijft rijden na bv een half uur?
Of blijf je het houden?
Mandyke schreef:Mijn paardje liep al een hele tijd niet helemaal goed. Aangezien ons ritje afgelopen zaterdag wat langer ging duren dan normaal had ik haar op voorhand een zakje equipalazone gegeven, dit doe ik op aanraden van de DA, maar geen nood, ik doe dan zeker geen gekke dingen omdat ze de pijn dan niet voelt!
Ze liep toen natuurlijk veel beter.
Vandaag een normaal ritje gemaakt dus zonder equipalazone en voor het eerste sinds lange tijd liep ze eigenlijk gewoon goed!
Kan dat ene zakje equipalazone van zaterdag nog een rol spelen?
Het is immers sinds vandaag terug natter en kouder, je zou dan denken dat het net nu zeker niet beter zou zijn met de artrose?
Soms is het toch moeilijk bij te houden wanneer ze nu meer/minder last van de artrose hebben hoor.
liespower94 schreef:Heeey ik heb even een vraagje voor jullie. Zoals veel van jullie wel weten heeft mijn verzorfgfries artrose in haar rechtervoorbeen. Nu zit ze al 2 weken aan de gelatinaat en de glucosamine. En vandaag heeft er voor de tweede keer wat voorgedaan. Ze wordt namlijk bij het stappen op de weg helemaal heet en dan ook echt helemaal gek. Staat in de krul snoeihard snuiven zodat je het op minimaal 200 meter nog hoort.
Piafferen, wild stappen, steigeren, bokken, hoofd extreem rond gedragen.
Ze is dan ook echt heel moeilijk te houden. Eerder was ze heel rustig en zo goed als bomproof.
Er was ook geen hengst in de buurt en dit is op 2 verschillende plekken gebeurd.
Kan het zijn, doordat ze altijd fanatiek in training is geweest, haar energie in overvloed is?
Ik heb namlijk hetbidee dat ze geen last meer heeft van ahaar artrose want ze loopt totaal niet stijf of kreupel...
Wat denken jullie? Ik bel sws de da morgen maar wilde wel even weten wat jullie hiervan denken!
Liefs van Lisa (&de helemaal gek geworden Femke)
liespower94 schreef:Het is geen vervelende energie maar ze wordt zo ongelooflijk hyper!
Ze krijgt gewoon pure glucosamine. Ze stond te piaferen op haar plaats terwijl het een grote lompe fries is,
Die zolang als ze leeft dit niet zo maar doet..