Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Needje schreef:arabesk, zou jij je blik kunnen werpen op mn foto's van n pagina terug?
Arabesk schreef:Je smid heeft te weinig van de hoefwand afgehaald aan de achterkant van de hoef en ook teveel steunsel laten staan. Ook had er wel een wat duidelijkere mustangroll in gemogen. Nu is de hoefwand plat afgekapt.
Arabesk schreef:Needje schreef:arabesk, zou jij je blik kunnen werpen op mn foto's van n pagina terug?
op deze foto zie ik erg ondergeschoven hielen
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LKWF73KN.jpg
Needje schreef:Is dit alles? Ik maak speciaal een album met "voor- en nafoto's" en jij plaatst hier alleen een voorfoto...
Misschien is het een idee om juist te bekijken hoe ze veranderd zijn, en daar over te praten...
Arabesk schreef:
Needje schreef:paard is 10 nu, dus helemaal van stand veranderen gaat niet gebeuren.
verder zijn zn achtervoeten gelijk. alleen voor dus niet.
ook zei de nieuwe bekapper dat hij t niet zo dramatisch vond vergeleken bij veel andere paarden die traditioneel gedaan werden. en die stijle voet had wel de beste kwaliteit. lv idd ondergeschoven. daar gaat deze dus wat aan doen. net als aan zn stijle voet.
ik vind dat je al aardig wat verschil ziet tussen de foto's van nov. en die van mei.