En daarna rondje buiten op mijn paard gemaakt met mijn drachtige haf aan de hand.
We komen al in de buurt van de bevalling, het word spannend.....
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

TigerBD schreef:Wat fijn voor Tiger zeg! En zo te zien heeft hij er van genoten!!Tiger mocht donderdag voor het eerst los in de bak, dit vond hij er van :
http://www.draverspraat.nl/forum/viewto ... 10&t=12444

spannend!! Succes .. 
Alani schreef:Hopelijk heb je het gevoel dat je er goed aan hebt gedaan en kun je rustig slapen.
Bedenk dat je hem niet hebt weggedaan, maar een mooi logeeradres hebt gegeven. Als het in de toekomst toch blijkt tegen te vallen, dan kun je hem altijd weer ophalen.
Hoe dan ook; sterkte gewenst.
Alleen was de merrie daar geloof ik minder blij mee. Zij is hyper en wilde altijd met die ruin spelen, maar met haar wilde hij dat nooit. Nu probeert ze Twister van hem in te pikken
Hoe het vandaag is gegaan weet ik helaas nog niet. Het blijft spannend. Er zou geloof ik ook nog een ander potentieel vriendje bij gezet worden vandaag. Ben heel benieuwd!

Bij mij was hij dik bevriend met mijn onlangs overleden ruin. Zij konden echt uren en uren spelen (zie profiel), hetgeen hij helaas met mijn merrie niet kon. En nu schijnt hij dat weer te doen met die shet! Ben echt zo blij! Overigens lijken die shet en mijn oude ruintje qua karakter wel op elkaar. Allebei erg op zichzelf, totdat Twister in hun leven kwam

. Heb wat goede verhalen gelezen en wat minder goede. Ben 3 weekjes naar Indonesie geweest en voor degene onder ons die twijfelen of we het wel goed doen allemaal met onze paardjes zoals haf_jessie, absoluut niet doen. Heb daar paardjes gezien..... dan hebben die van ons het toch maar goed hoor!!!
! Lees zelfs dat hij het helemaal naar zijn zin heeft. Ben zo blij voor je dat het goed uit heeft gepakt en dat Twis zijn pleegmoeder idd zo geweldig is al ze leek te zijn.
.
. Ooohh, die veulentjes toch... Bij mij op stal is er 2 weken geleden ook 1 geboren. Zo vreselijk leuk
. Hou ons op de hoogte en wil natuurlijk graag foto's zien van de spruit als het zover is!!
). 
hahahaha

Gister avond om 22.00 uur is ze geboren, het is een merrie en heet "Amore"
(gek beest
)
Altijd leuk die veulentjes 
Vind hem ook erg gaaf is van paar maandjes geleden met zijn nieuwe hoofdstel een marylot kan zowel met als zonder bit
wie weet in de toekomst.

gefeliciteerd met het nieuwe veulenkind