[INFO] Spat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zamero

Re: Centraal topic over spat.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 14:21

Ik heb vandaag ook weer eindelijk sinds de operartie gereden, en ik heb echt onwijs genoten HEERLIJK gewoon.
En daarna rondje buiten op mijn paard gemaakt met mijn drachtige haf aan de hand.
We komen al in de buurt van de bevalling, het word spannend..... Tong uitsteken

Jast

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 16:19

TigerBD schreef:
Tiger mocht donderdag voor het eerst los in de bak, dit vond hij er van :
http://www.draverspraat.nl/forum/viewto ... 10&t=12444
Wat fijn voor Tiger zeg! En zo te zien heeft hij er van genoten!!

@haf_jessie. Wat een fijn nieuws!! Hopelijk blijft het zo goed gaan.
@Zamero. Wat heerlijk voor je, dat betekent dat je mond/kaak alweer zo goed als genezen is? Hou je ons op de hoogte van de komende bevalling? Succes!

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:44

Jalo Dat doe ik zeker.

Vannacht blijven we bij ons op stal slapen, want het veulen is ingedaald (buik dan)en de spierbanden zijn slap.
Dus waarschijnlijk komt het vannacht Go jij! Go jij!

Jast

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 20:03

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! spannend!! Succes ..

TigerBD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 22:07

Succes, spannend zeg! enne fotossss

haf_jessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 22:16

Wat spannend zeg, heel veel succes

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 23:06

Alani schreef:
Hopelijk heb je het gevoel dat je er goed aan hebt gedaan en kun je rustig slapen.
Bedenk dat je hem niet hebt weggedaan, maar een mooi logeeradres hebt gegeven. Als het in de toekomst toch blijkt tegen te vallen, dan kun je hem altijd weer ophalen.
Hoe dan ook; sterkte gewenst.

Hoi allemaal, bedankt voor jullie medeleven! Het gaat redelijk met me. Ik probeer inderdaad zo te denken als Alani schreef. De bedoeling is dat Twister in Duitsland erg gelukkig is. En is hij dat niet dan mag hij weer naar huis komen! Ik mis hem wel erg. Het is raar om hem niet meer naar je toe te zien galopperen als je naar de wei gaat Verdrietig

De eerste dag in Duitsland heeft hij goed doorgebracht, vertelde zijn nieuwe 'pleegmoeder'. Hij heeft vriendschap gesloten met een ruin en zelf een beetje gespeeld al Haha! Alleen was de merrie daar geloof ik minder blij mee. Zij is hyper en wilde altijd met die ruin spelen, maar met haar wilde hij dat nooit. Nu probeert ze Twister van hem in te pikken Clown Hoe het vandaag is gegaan weet ik helaas nog niet. Het blijft spannend. Er zou geloof ik ook nog een ander potentieel vriendje bij gezet worden vandaag. Ben heel benieuwd!

Wat een goed nieuws overigens over jullie paardjes! Ik kan wel goed nieuws gebruiken. Dusse, Zamero, kom op met dat veulen Vork

haf_jessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 09:44

Gelukkig is hij de 1 e dag goed doorgekomen.
Het komt vast goed met hem.

Zamero is er al een veulen?
Ik ga straks proberen het longeren te filmen

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 11:12

Ik ga strakjes even alles teruglezen, ben een tijdje niet meer geweest... Ben benieuwd of er nog positieve veranderingen zijn geweest bij de 'bekende' paardjes hier...

Nog een kleine update over Moon...
Gaat écht heel goed de laatste tijd. Vorige keer vertelde ik dat ik met hem langzaam aan die gallop aan het werken was. Nu is de update dat ik eindelijk het idee heb dat de gallop écht werkt. Geen verzet meer en uiteindelijk een heerlijk rustig, ontspannen galopje. Ook is hij in de losgooi vrolijker dan ooit... Lekker rennen, de bikkel uithangen, je kent het wel.
Ben er erg blij mee! Volgende maand staat de afspraak voor de herhalingsfoto's, eens even kijken of het ook echt beter gaat!

Hier een fotootje van afgelopen zondag, ben zelf erg blij met zijn beengebruik, het is stukken ruimer dan het het afgelopen jaar ooit geweest is!
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GY78OVOX.jpg

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 14:37

@Yvvv: Wat een goed nieuws!

Het ene goede nieuws na het andere volgt in het topic Go jij! Go jij!

Ik heb zelf ook weer goed nieuws. Ik kan eindelijk weer vrolijk zijn! Net heb ik Twister zijn nieuwe pleegmoeder weer gesproken. En Twis heeft een echt maatje gevonden. Hij was al bevriend met de grote ruin, maar hij heeft nu in een shetlander zijn soulmate weer gevonden *LOL* Bij mij was hij dik bevriend met mijn onlangs overleden ruin. Zij konden echt uren en uren spelen (zie profiel), hetgeen hij helaas met mijn merrie niet kon. En nu schijnt hij dat weer te doen met die shet! Ben echt zo blij! Overigens lijken die shet en mijn oude ruintje qua karakter wel op elkaar. Allebei erg op zichzelf, totdat Twister in hun leven kwam Haha!

Het adres klinkt sowieso erg goed. Ze vertelde dat Twis een beetje bang was in zijn tijdelijke stalletje. Dus heeft ze haar merrie er even in gezet en staat Twis nu in de grote box. Twister speelt dus geen 2e viool daar! Zijn pleegmoeder is echt een goede paardenmoeder volgens mij Ja

haf_jessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 17:06

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 19:06

jennyxx Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met Twis zeg, en even fijn dat de pleegmoeder zo ontzettend goed voor hem zorgt echt super OK dan!

yvvv De foto's zien er goed uit en het been gebruik zeker, fijn dat het zo lekker gaat met je paardje Ja

haf_jessie Je filmpje ziet erg goed uit, in het begin nog wat stijfheid maar later echt minder.
Het lijkt wel een arabier met dat gezwaai met haar hoofd Tong uitsteken

Mijn update even:
Helaas nog geen veulen, ze heeft ons blijkbaar in de maling genomen.
We blijven nu gewoon op stal slapen net zolang het er is.
En de stalhouders helpen ook met in de gaten houden dus dat is super Knipoog
Als laat ik het weten!

Jast

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 18:02

@Jennyxx. Wat fijn te lezen dat het zo goed gaat met Twis, geeft voor jezelf toch best wel een beetje een bevestiging dat je dé goede keuze hebt gemaakt voor hem!

@haf_jessie. Filmpje ziet er inderdaad wel goed uit, in het begin nog iets stijf. Gewoon lekker doorgaan ..

@Zamero. Nog geen veulen??

@yvvv. Nou dat klinkt allemaal best positief, na hopen dat de foto's dat ook zeggen!!

haf_jessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-08 00:03

pollewops

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 18:02

Hallo dames, ben weer terug van vakantie en jeetje wat heb ik moeten bij lezen zeg.... Haha! . Heb wat goede verhalen gelezen en wat minder goede. Ben 3 weekjes naar Indonesie geweest en voor degene onder ons die twijfelen of we het wel goed doen allemaal met onze paardjes zoals haf_jessie, absoluut niet doen. Heb daar paardjes gezien..... dan hebben die van ons het toch maar goed hoor!!!

Lielle, kan me helemaal voorstellen dat je het nieuws van je paardje hard aangekomen is en dat je daar erg verdrietig van bent. Heb een hoop paarden gezien die echt opknappen van een vakantie op het land. Zelfs zodanig dat ze daarna met vlag en wimpel door de zwaarste keuring heen komen. Hopenlijk gebeurt dat ook met jou paardje. Succes zal voor je duimen.

Jenny, begrijp ik nou goed dat Twister in een stijgende lijn zit? Dat is fantastisch nieuws! Al een beslissing gemaakt? Oh,... lees verder op dat de kogel door de kerk is. Pff, knap hoor dat je besluit uiteindelijk gemaakt heb. Troost je met de gedachte dat hij het heel goed gaat krijgen daar en dat mocht de situatie ooit veranderen hij nog steeds van jou is en je de beslissing alsnog kan terug draaien (waarschijnlijk zal deze gedachte met de tijd wel verdwijnen...). Succes Ach gut ! Lees zelfs dat hij het helemaal naar zijn zin heeft. Ben zo blij voor je dat het goed uit heeft gepakt en dat Twis zijn pleegmoeder idd zo geweldig is al ze leek te zijn. OK dan!

Jalo, goed om te horen dat het weer de goede kant op gaat met Kayro. Grappig toch al die verschillende verhalen over voedingssupplementen. Ik geef mijn pony op dit moment helemaal niets, maar het kriebbelt toch een beetje. Gewoon omdat je graag alles doet wat mogelijk is voor je paardje. Op dit moment loopt mijn pony echter best heel goed dus lijkt ze het niet nodig te hebben. Maar toch... Ben trouwens wel benieuwd naar welk prijskaartje er aan die joint supplement hangt. Succes in elk geval en geniet ervan!

Tiger, goed te horen dat het ook weer lekker gaat met jou paardje. Lekker naar de Veluwe klinkt heel erg goed Knipoog .

Zamero, een stukje bot uit je kaak..., dat klinkt allemaal echt heel eng. Beterschap Ach gut . Ooohh, die veulentjes toch... Bij mij op stal is er 2 weken geleden ook 1 geboren. Zo vreselijk leuk Haha! . Hou ons op de hoogte en wil natuurlijk graag foto's zien van de spruit als het zover is!!

Met mijn pony gaat het eigenlijk heel goed. Ben heel blij dat ik uiteindelijk besloten heb dat ik haar hou. Dat geeft heel veel rust. We zien wel waar het schip strand. En wie weet kan ik ook ooit eens vertellen dat we het heel goed doen in de sport (en dan ben ik al blij met een mooi L proefje Tong uitsteken ).

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-08 18:43

En nog steeds geen veulentje, volgens mij gaat ze het voor zichzelf houden Tong uitsteken hahahaha

Natuurlijk horen jullie het als er voorderingen zijn Knipoog

pollewops Goed om te horen zeg dat met jou pony ook goed gaat zeg, echt super!
En geduld is een schone zaak Ja

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 18:56

Ze is er Go jij! Go jij! Gister avond om 22.00 uur is ze geboren, het is een merrie en heet "Amore"

Morgen komen de foto's ben echt super blij met haar en ze is eigenwijs joh, echt niet normaal.
Het was gisteren nadat ze geboren was al een donder, lijkt erg op haar moeder Ja

Ze zijn vanmidag lekker saampies 1,5 uur op het land geweest.
En ze heeft lekker in het zonnetje zitten stuiteren en gelegen.
Ook is ze totaal niet mensen schuw, komt overal kijken en erg fotogeniek Haha! (gek beest Clown )

TigerBD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 19:05

Ooooh wat geef zeg!! ben echt benieuwd naar Amore Lachen Altijd leuk die veulentjes

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 19:06

Zeker weten, foto's volgen spoedig.
Mooie nieuwe avatar trouwens TigerBD

TigerBD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 19:08

Dankje Haha! Vind hem ook erg gaaf is van paar maandjes geleden met zijn nieuwe hoofdstel een marylot kan zowel met als zonder bit Lachen wie weet in de toekomst.

Vandaag trouwens voor eerst klein buitenritje gemaakt, was 2 maanden geleden vanwege zijn rust etc. Ging hardstikke goed, hij was gelukkig nog hetzelfde buiten als voor zijn spat tijd Lachen

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 19:11

Wat heerlijk zeg jullie zullen samen we super genoten hebben.
Doet jezelf en het paard vaak wel erg goed Ja
Dat is een goed teken dan het ook was zoals voorheen Knipoog

haf_jessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 12:15

Zamero van harte, wat leuk een merrietje, en echt een hele leuke naam.
We willen natuurlijk wel fotos zien Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Alani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 16:27

Zam; van harte gefeliciteerd. Wat houden ze je altijd weer in spanning he?

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 17:16

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! gefeliciteerd met het nieuwe veulenkind Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:02

Dank jullie wel Pling

Ben druk met de foto's bezig Knipoog