Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Esther28 schreef:tja vind het heel onwerkelijk....hij is nog zo jong...vorig jaar ook op de foto geweest ivm kreupelheid en helemaal niets aan de hand, en in een klein jaar zo een zware HKO...
Qua rijden hebben we niet echt iets intensiefs gedaan, niet overvraagd, gewoon basiswerk, hij is pas op zn 5e de basisdressuur gaan doen, en altijd aan rechtrichten gewerkt....
Ik snap het gewoon niet......ben echt lamgeslagen.....
Ik hoop echt dat deze behandeling aanlsaat anders houdt het denk ik op.....
Ik ben dus wel degelijk overtuigd van erfelijke factoren.....
Laura1982 schreef:Esther28 schreef:tja vind het heel onwerkelijk....hij is nog zo jong...vorig jaar ook op de foto geweest ivm kreupelheid en helemaal niets aan de hand, en in een klein jaar zo een zware HKO...
Qua rijden hebben we niet echt iets intensiefs gedaan, niet overvraagd, gewoon basiswerk, hij is pas op zn 5e de basisdressuur gaan doen, en altijd aan rechtrichten gewerkt....
Ik snap het gewoon niet......ben echt lamgeslagen.....
Ik hoop echt dat deze behandeling aanlsaat anders houdt het denk ik op.....
Ik ben dus wel degelijk overtuigd van erfelijke factoren.....
ook ik ben overtuigd van erfelijke factoren. die van mij was ook pas 5 jaar toen hij echt belast ging worden. Nooit een pas kreupel gelopen en ineens pats boem is het over ind heel onwerkelijk!
simodi schreef:Zijn er hier meer mensen wiens paard met HKO zonder ijzers loopt?