Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tancreda4 schreef:Wat een leuk filmpje, blije pony
Mijn pony gisteren gelongeerd. Ze loopt goed voor maar achter iets stijf /verkort. Naar mijn idee niet uit de voetjes maar hoger. Kijken of dat met meer doen en opbouwen wat beter gaat worden.
judithM schreef:Tancreda4 schreef:Wat een leuk filmpje, blije pony
Mijn pony gisteren gelongeerd. Ze loopt goed voor maar achter iets stijf /verkort. Naar mijn idee niet uit de voetjes maar hoger. Kijken of dat met meer doen en opbouwen wat beter gaat worden.
Ik heb de mijne toen hij weer aardig op de rit was laten nakijken door een osteopaat. Ze lopen/staan en doen natuurlijk heel anders als ze pijn hebben en niet goed kunnen lopen / bewegen. Alles gaat 'vast' zitten als het ware.
vopo914 schreef:Dank jullie wel...
@pompadour...de anderen hebben 2 dagen afscheid genomen
En pas op de 4e dag sloeg de paniek toe..hinniken ..brullen ..zoeken heen en weer galopperen ...de oudste van de 2 at bijna niks meer dat heeft een paar dagen geduurd
Nee het zijn geen mensen klopt..maar Vos was voor beide erg belangrijk
Dus om te stellen dat ze er niet meer naar omkijken...dan heb ik blijkbaar 2 hele bijzondere pony's
Citaat:Ik bedoelde eigenlijk na paar weken, zijn ze gewend dat Vos er niet meer is.
terwijl jij (logisch) dat je vol schiet van verdriet
Angs1989 schreef:Is er iemand die even met mij (en de dierenarts) mee wil denken.
Sky ging de laatste tijd enorm vooruit, langzaam de buut afgebouwd, ze stond op 3 gram en elke week een halve gram afgebouwd. Dit ging goed en ze liep prima. Nu gisteren afgebouwd van 1 naar 0,5 gram en vanmorgen stond ze met gigantisch vieze billen van de dunne mest. Ze heeft wat dunnere mest, geen koeienvlaaien, maar de rest loopt er gewoon uit, vooral als ze ligt. Dan ligt er echt een plasje bruin water.
Dit is al de tweede keer dat ze na het afbouwen last krijgt van diarree en dit direct weer op haar voeten slaat. Vanmorgen liep ze namelijk weer een stuk stijver. Gelijk weer terug naar 1 gram en ze loopt nu gelukkig weer een stuk beter.
Wat ze aan eten krijgt :
's morgens: klein beetje seniores priores (30 gram) met buut en probiotoca.
's middags: pepticure
's avonds: klein beetje seniores priores (30gram) met buut en ascal.
Over de dag heen krijgt ze 3/3,5 kilo hooi en wat luzerne digest.
Wat zien we over het hoofd...