Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. En door het stappen/draven op de harde is hij heel fijn in de hand geworden, mooi recht in zijn lijf en gewoon veel makkelijker met dingen oppakken dan ervoor. Haha dus elk nadeel heeft zijn voordeel
.

. Zijn been blijft wel een klein beetje werken bij meer belasting, maar dat komt ook omdat het teruggegroeide weefsel nog dikker is dan normaal. Dat zou zo kunnen blijven en dan zal zijn been altijd ietsje blijven werken of het gaat nog helemaal weg en dan zie je niks meer. In november heb ik groen licht gekregen en mocht ik weer rustig aan gaan opbouwen, maar daar moest ik wel een half jaar zeker voor uit trekken voordat ik hem weer volop in de training mocht hebben. Dus eind april zou hij weer echt helemaal goed moeten zijn.
Hoe lang is haar ruiter? Want ze toont echt zoveel groter!
Binnen 5 weken was het in elk geval precies zoals een pees moet zijn.
Helemaal perfect. 0,0 littekenweefsel, perfecte structuur, geen verkleuringen of wat dan ook. Ik mocht er de volgende dag nog ZZ mee springen als ik zou willen. Pony is daarna ook nog Z dressuur en Z springen geworden en de pees is in de rest van haar leven NOOIT opgelopen of warm geworden. Vond ik een wonder.
Het enige wat ik nu van hem vraag is op twee teugels en lekker zakken naar beneden. En dan een beetje draven erbij, heerlijk! Ben nu ook niet meer zo bang als ik aandraaf dat het misschien toch niet goed is. Met het tempo waarin ik opbouw kan er ook (na een jaar verdorie!) niets misgaan 

Al zit er aan de binnenkant ook een bobbeltje wat beetje aanvoelt als een knikker...
. Ik ging er toen vanuit dat het mee zou vallen, nu 16 maanden verder zijn we eindelijk weer de training aan het opbouwen.