Cowgirl schreef:bluebeauty schreef:Ja , hij heeft mijn paarden bekapt.
En de mijne ook.....als je meer wilt weten stuur je maar een pb.
Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd of hij goed is in hoefvormen corrigeren ..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelviervoet schreef:Graag deel ik de liefde van mijn vak met anderen: http://www.youtube.com/watch?v=uv3x6vfztLo. Indien op- en aanmerkingen zijn ze altijd welkom. Nooit te oud om te leren.
riekSter schreef:Achter, vooral rechtsachter is vierkant
Annetje schreef:CR-instructeurs? Wat zijn dat voor een dingen?
Mijn paard heeft achter ook wat vierkante voetjes, maar die hoeven zijn ook wat langer, dus dan is het logisch dat ze hier en daar wat slijten. De voorvoeten werk ik elke week wel bij, maar dan zijn mijn armen vaak te lam voor de achterbenen. Zijn achterhoeven lijken wel een ton te wegen! Pffff!
fransje23 schreef:Ik vind dat trouwens echt een openbaring dat centered riding.
LizMD schreef:Mijn paard z'n voetjes maar weer eens. Hij staat nu sinds vorige zomer zonder ijzers. Ik vijl zelf een beetje bij, maar durf ook niet te veel te doen. De smid is 13 weken geleden voor het laatst geweest, maar vind het wel weer tijd worden nu. Mac is een vreselijke schraper, dus z'n voorvoeten zijn meer vierkant dan rond.
scoxxx schreef:En confronterend: beseffend dat ik de 25 jaar slechter heb gereden dan dat ik nu doe (onder begeleiding van een CR-instructeur)... zorgt wel voor slapeloze nachten.
Ik praat hier wel eens over met enkele dressuur-vriendinnen, maar ik merk dat als je zelf nooit een CR-ervaring hebt gehad... het heel moeilijk te begrijpen is wat "rechtzetten" echt betekend (volgens de principe's van Sally Swift).