foxy80 schreef:We zijn al bijna 2 maanden verder dan mijn laatste post, en bij ons is het afgelopen met rijden.
Na mijn laatste post nog 2 keren gereden, veel gestapt, beetje gedraafd waarbij ze nooit goed liep (ze mankte niet, maar tilde haar benen niet op en was niet te motiveren om haar achterhand eronder te trekken).
Laatste dag gaan wandelen, ging ze gewoon in staking. Dat heeft ze nog nooit gedaan in de 4,5 jaar dat ik haar ken. Ze gaat echt super graag naar buiten.
Dus weekje rust gegeven (ik was op vakantie) en daarna onder het zadel gewerkt: toen zakte ze in stap finaal door haar voorhand en lagen we weer bijna op de grond. Het volgende half uur wilde ze er alleen vandoor, wat ook niet bepaald veilig te noemen was, aangezien ze haar voeten totaal niet optilde. Drie dagen zo aangeklooid, ze was supergefrustreerd en wilde telkens ertussenuit knijpen.
Laatste dag dat ik reed was ze opeens weer zo mak als wat, weer amper vooruit te porren, in draf weer slecht lopen, en jawel: net toen ik dacht "Ik ga afstijgen, dit lijkt echt nergens op zo" viel ze weer door haar voorhand.
Toen was het klaar voor mij, het is op. Straks breekt zij nog iets, dat vergeef ik mezelf niet.
vindt het heel erg voor je, wat ga je nu doen? zo is het ook geen leven voor het beestje