Als eigenaar van de merrie die in België zit en tijdelijke "verzorger" van het halfbroertje van Rebel, gaat mijn stem ook zeker naar hem!! Ik vind dat hun vader enorm stempelt in zijn nakomelingen want Wolfje heeft dezelfde hoog oplopende witte achterbenen als zijn halfbroertje.
Wat vliegt de tijd, woensdag is het al weer drie weken geleden sinds Rebel er niet meer is. Ik moet nog regelmatig aan hem denken, best vreemd sinds ik hem helemaal niet heb gekend Hoe gaat het Melanie? En hoe gaat het met de kleine Cadan?
StarAnna
Geplaatst: 02-10-11 02:27
Ik heb met tranen in de ogen het hele verhaal gelezen, Weet hoe het voelt om na al dat vechten en goede hoop hebben toch te moeten opgeven en je paardje te laten inslapen, Veel sterkte
Hallo meiden. Ben net weer terug uit Wales. Het is inderdaad al weer bijna 3 weken geleden. Het gaat zo snel. De merrie maakt het goed, die is er helemaal overheen. Ik mis hem nog steeds hoor. Als ik in het land zit en de groep zie, waar hij niet meer bij is. Het slijt wel, maar vergeten zal ik hem nooit.
Bassenqua
Geplaatst: 16-10-11 13:12
de verkiezing voor het gouden bokt veulen is geopend!! Gauw Rebel opgeven.
Ik ga zeker ook op Rebel stemmen. Wat een sneu verhaal Maar nu kan die dan op de eeuwige groene weides rennen zonder pijn Moet wel echt een bijzonder veulen geweest zijn, dat hij ondanks de pijn zo lief was Ja, mijn stem krijgt ie