Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ireen_ schreef:En in een kleine groep WL, met bijv. 2 of 3 rustige/oudere merries? Vond ik altijd het beste werkenMaar is helaas niet altijd mogelijk, op mijn vorige stal kon dat ook niet.. alleen een mega land met 10-12 paarden. Jammer, denk dat het anders niet eens mis was gegaan bij Yade vorig jaar. Zij is niet zozeer een crosser van zichzelf, ze zal nooit maf gaan doen als de anderen niet mee doen, maar als anderen uit hun pannetje gaan dan doet ze dus wel keihard mee
![]()
Ik weet nog niet hoe ik het ga doen deze zomer, op mijn nieuwe stal hebben we geen land aan stal en een aantal paarden blijft thuis, de hele zomer op de paddock blijven is dus wel een optie.. maar heb haar liever in de wei. Paar honderd meter verder kan ze bij een boer het land op op een prettige manier; kleine groepjes op niet te grote vlakke stukken. Helaas zat hij al vol voor deze zomer, dus ik sta op de wachtlijst
Dientje_Yara schreef:moet zeggen word steeds meer een zeikerd maar ben zo bang dat alle tijd en aandacht voor niks
is door dit soort dingen
en onzeker word je er van elke pas die ze maakt denk ik oh jee