foxy80 schreef:Hi, fijn dat je het vraagt.
Heb dus geen filmpjes kunnen maken ivm slecht weer.
Ben pas gisteren weer geweest, dus ze had me 5 dagen niet gezien (wordt wel elke dag binnen en buiten gezet).
Ik ga speciaal niet, ik word er helemaal depressief van.
Ten eerste omdat ik als ik haar zie telkens ermee geconfronteerd word dat ze niet in orde is.
Ten tweede laat ze me nu ook duidelijk merken dat ze van de hele situatie geen hol snapt. Je ziet haar echt kijken van: Poetsen, is dat alles?
Ten derde word ik nog depressiever als ik de rest vrolijk zie rond rijden, ik mis het rijden ook erg, zeker het rijden met Candy. Op goede dagen voelde het alsof er vier beentjes onder mijn billen zaten ipv 2.
Gisteren kwam ik eraan, bromde ze naar me, doet ze anders nooit, stond ik bijna te janken. Ik denk dat ze minder mist als ik niet kom, dan dat ik elke dag even kom poetsen en haar het gevoel geef dat ze niet mag werken. Ik denk dat als ik niet kom, ze niet aan me denkt (klok lezen kan ze niet) en dus ook het werk niet direct mist.
Gisteren heeft ze haar nieuw beslag gekregen en dat zag er wel raar uit, nu staat ze vooraan wel hoger dan achter (daar staat ze kaal) maar het zijn lichtgewicht aluminium ijzers.
Ze moet er eerst een paar dagen aan wennen, ik neem haar zondag even aan de longe om te kijken hoe en wat.
Claudia en Taverno, ik duim voor jullie!
dikgedrukte is erg herkenbaar!