Dennis schreef:Roos heeft wel lymfedrainage gehad maar deed weinig.
In de laatste week toen ik het echt niet meer wist wel cranio sacraal. Daar reageerde ze tijdens de behandeling al heel extreem op. Paar dagen daarna is ze helemaal gecrasht. Het was echt een noodgreep toen omdat ik het echt niet meer wist. Verder rommelen was geen optie meer, ik hoopte toen op een wonder of een crash zodat ik geen keus meer had. Helaas werd het dat 2e (ze was eerder gecrasht, dus durf het ook niet te zeggen of het die behandeling geweest is of stom toeval).
Eerder durfde ik het toen niet. Achteraf had ik het veel eerder moeten doen denk ik, toen ze minder slecht was, maar dat is weer een gevoel en geen zuivere wetenschap.
Ik weet ook niet goed of het werkt hoor, maar slechter wordt ze er zeker niet van. Ik heb zaterdag een vriendinnetje opgehaald, heel leuk setje heb ik nu
en dat motiveert haar ook wel lekker om te bewegen. Dinsdag komt de bekapper weer, ik hoop dat ze daarna lekkerder loopt, ik heb nu echt het idee dat d'r hoeven ook gewoon te lang zijn en daardoor te veel druk. Woensdag en donderdag ga ik een bekapcursus doen, hopelijk kan ik 't daarna zelf beter bijhouden.
Cranio Sacraal deed voor Raya niks voor haar voeten maar wel heel veel positiefs voor haar mentale staat en ze ging er ook weer wat lekkerder van in d'r lijf zitten in z'n geheel. Pippa krijgt de laatste cranio behandeling die ik nog open heb staan, maar daarmee wachten we even tot de lymfedrainage uitgewerkt is.
Meet Geisha (gekke ding bleek thuis nog een topafstamming te hebben ook. Volle broer is Europees Kampioen)