Ja, al met al wel positief nieuws.. Ik ga morgen Bart bellen met de vraag in hoeverre de coll.bandjes zijn hersteld.. We zijn zo in gesprek geweest over Wolin en het management rondom haar karakter dat we het daar niet eens goed over hebben gehad
. Sander zei dat hij zich geen zorgen maakte over die bandjes. De knieband is ook rechtsvoor, secundair dus aan de coll.banden.. Ik ben wel blij dat beide dierenartsen hebben gezegd dat ze een mooi, sterk paard is, goedgebouwd en op de foto helemaal niet slecht.. Ze hebben Wo ook wel behoorlijk wild meegemaakt op de kliniek, dat ze gesedeerd most worden bij de hoefsmid etc, dus ze kunnen zich heel goed voorstellen hoe ze kan zijn. Overigens is ze nu ontzettend braaf op de kliniek en hoefde ze niet te gesedeerd worden met het scannen o.i.d.
Hoeven gaan ook erg goed. Ze heeft rechts echt flinke steunsels gekregen en wordt haar voet nu van achter meer 'gelift'.. Wouter was er erg trots op en had graag voor en na foto's willen hebben van de voeten. Heb wel de achterijzers er onderuit laten halen, meer last bezorgd dan comfort.
. Hopelijk vind je bij ons informatie, maar je kunt hier ten aller tijden terecht met je vragen of gewoon je hart luchten. Heel veel beterschap voor je pony. 
Te slecht om goed te keuren, te goed om weg te brengen. Het probleem zit in de ondervoet, wat precies? We hebben besloten om met hem niet het hele traject in te gaan. Dus dat durf ik nog niet te zeggen.
. Ik baal er zo van dat je je hier met dit nieuws weer moet melden. Ik gun je zo vreselijk graag een onbekommerd paardenbestaan. Zonder zorgen en ellende
. 
Blijft heel gaaf dat je haar gewoon weer in de sport hebt lopen! Doe je wel voorzichtig met je eigen knie
Wel heerlijk dat ie zo fijn gaat!!
Nu maar hopen dat dit zo blijft, trainen gaat lekker met haar. Ze blijft steeds wel trucjes bedenken maar het is allemaal goed te hebben. VAnmorgen was ik een rondje alleen naar buiten met haar. Ik reed langs een landje waar een pauw zit en die vond het nodig om al zijn mooie veren omhoog te zetten en daar ook nog eens bij te gaan "trillen"Nou ik kan je zeggen dat is geen goede combi paard en pauw