DubbelFun schreef:
Is dit een foto van een gedomesticeerd paard?
Zo mooi rond krijg ik ze ook niet hoor.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cowgirl schreef:DubbelFun schreef:
Is dit een foto van een gedomesticeerd paard?
Zo mooi rond krijg ik ze ook niet hoor.
hagelslag schreef:Mijn mening, als t paard t goed doet op de bekapping van een traditionele smid en je nu steeds allerlei problemen hebt.
Waarom niet weer traditioneel bekappen?
Marigo schreef:hagelslag schreef:Mijn mening, als t paard t goed doet op de bekapping van een traditionele smid en je nu steeds allerlei problemen hebt.
Waarom niet weer traditioneel bekappen?
Dat is idd precies de afweging die ik nu aan het maken ben. Zijn dit overgangsproblemen en is het kwestie van geduld en volhouden? Of is het beter terug te gaan naar traditioneel? Was wel benieuwd naar objectieve meningen over dit proces.
Amber_anne schreef:Ik ben een leek hoor maar ik ben benieuwd hoe natuurlijk bekappen en traditioneel bekappen zoveel verschil kan maken.
Annetje schreef:Amber_anne schreef:Ik ben een leek hoor maar ik ben benieuwd hoe natuurlijk bekappen en traditioneel bekappen zoveel verschil kan maken.
Dit is natuurlijk niet de enige aanpassing. In dezelfde tijd is er overgegaan op ander voer en een andere stal. Het kan best zijn dat de pony nu natter staat, daarbij veel verschillende ondergronden heeft en dat dat de problemen veroorzaakt. Denk ook aan stress van de verhuizing en een nieuwe kudde.