hwn schreef:Daphne, vind dit er goed uitzien, toch? Ik zou zo niet zeggen dat die (nog) bevangen is.
Ik heb vandaag voor de 2de keer gereden met Belle sinds haar bevangenheid in mei (vooral door tijdgebrek, mocht al eerder), en ze voelde echt super los en vrolijk. Weidemaatje was ook in de piste, was ze ook blij mee, maar zelfs toen die vroeger stopte (liep gevoelig na bekapping) bleef ze netjes en meewerkend. Voorwaarts-neerwaarts uitdraven ging ook heel lekker, en in stap hebben we zelfs wat zijgangen gedaan, zelfs een nieuwe oefening die ze direct netjes uitvoerde op de ene hand. Andere hand ging ze achterwaarts in plaats, maar ja, was voor beide een nieuwe oefening, dus was over de hele lijn superblij met haar.
Ze lijkt sinds haar herstel ook iets opgeklommen in rangorde, mag hooinetten delen met hoger geplaatste paarden (slimme truuk, dan krijgt ze meer te vreten helaas) en neemt vaker de leiding van en naar de wei, was eventjes wachten wie die rol zou overnemen nadat ik paar weken geleden de vorige voortrekker heb moeten laten inslapen door artrose.
Ja ze doet het momenteel aardig goed! Ze is blij staat lekker weer de hele dag buiten in haar eigen paddock tussen haar vriendjes. Ze heeft wel een extreem dunne zool dat baart me wel zorgen. Vrijdag ging het beslaan ook zonder enkele moeite.

Wat goed om te horen dat het met Belle zo goed gaat!