Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sintara schreef:Stond ze altijd al zo scheef op de hoeven dan?
Als dat net een keer is gekomen door deze bekapper is er toch geen reden om dat langzaam recht te gaan trekken?
femke_harley schreef:Sintara schreef:Stond ze altijd al zo scheef op de hoeven dan?
Als dat net een keer is gekomen door deze bekapper is er toch geen reden om dat langzaam recht te gaan trekken?
Ik heb de pony pas 1,5 maand. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of ze toen al scheef stond. Het is me niet opgevallen in ieder geval. Wel lagen de stralen al wel wat diep.
Maar ik laat de keuze bij de volgende smid, hoe diegene het wilt aanpakken. Ik heb nu contact met zowel een traditionele bekapper en een natuurlijk bekapper. Even kijken waar ik me het beste bij voel.
JudithO schreef:Ja, er is een verbrede witte lijn. Maar in de tweede foto lijkt dat voornamelijk door de scheefheid te komen.
Ook in de eerste foto is aan de linkerkant te zien dat hij een stuk breder is dan rechts. Maar daar is hij wel over de hele hoef verbreed.
gohya schreef:We hebben de uitslag binnen van het hooi, suiker is goed,niet laag en niet hoog.
Het is heel schraal hooi met laag ruw eiwit en laag energiewaarde.
Dan ligt het toch niet aan het hooi.
[ [url=m/3503f5.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2ch6TZ.png]Afbeelding[/url] ]
foto's zijn niet echt helder.
Annetje schreef:Hallo allemaal, ik kom even binnenvallen![]()
Ik vijl de hoeven van mij paard bij tussen de bekapbeurten door. Nu koop ik altijd een vijl bij de ruitershop in de buurt, maar die dingen zijn na 3x al bot.
Welke hoefvijl is nu echt fijn, geen honderd euro, maar toch niet snel bot?