Het is heerlijk dat ze buiten mag lopen, daar geniet ze enorm van en ik dus ook weer.
Het is goed te zien dat ze is afgevallen. Ik heb nu een pony met schoft en wat grappig is,is dat ze met rollen nu een "hele rol"kan maken, voor haar dieet lukte dat echt niet! Ze rolde toen eerst op één kant, stond op om vervolgens op de andere kant te gaan.
Ik heb een filmpje gemaakt van mijn blije paardje(helaas overbelicht) dus voor de liefhebber:
http://www.youtube.com/watch?v=xtQPe8U2jLA
Jannepauli schreef:Hey.. leptine is een peptidehormoon... en wat zat er ook al weer in Hippo Ex-Laminitis???? Juist "een peptide"..
Zou dat betekenen dat.... ????
Wat?

Nog even een vraagje, begrijp ik nou goed dat je dus ook niet van de fructaanindex uit kunt gaan?(Dacht ergens zoiets gelezen te hebben in dit topic, maar kan het zo snel niet terug vinden...)Zou ik wel jammer vinden trouwens want dat leek me nou juist een rustgevende gedachte om volgend seizoen te kunnen zien wanneer het veilig grazen is en wanneer niet...
Er is weer behoorlijk wat info bijgekomen, moet zeggen dat ik soms wel een beetje moeite heb om het allemaal een plek te geven hoor!
Ik vind het een behoorlijk ingewikkelde materie als je er nooit mee te maken hebt gehad (en dan soms ook nog in het Engels..)
@Firefly4: Sterkte met je paardje,hoop dat ze zich snel weer wat beter voelt. Het is nooit leuk, maar bij zo'n oudje vind ik het helemaal naar...
@Lolclub; wat een lieffie als veulen!