Wisje flink kreupel, alleen rechtsom bij teugels op maat..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PintoNatalJarig

Re: Wisje flink kreupel, alleen rechtsom bij teugels op maat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 17:00

Renske zeg. Ik heb echt medelijden met je. Ik hoop voor je dat Q nu "goed" blijft, en dat het met Wisje beter gaat gaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 17:49

Zoveel als dat jij voor je dieren over hebt, daar mogen sommige mensen wel een deeltje van hebben..dan zou het al een stuk beter met hun dieren gaan.

Het zit je niet mee. Ik hoop dat ze bij de Lingenhoeve zien wat er is en dat de uitslag mee valt Ja
Ik duim voor je Ja

pol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 18:06

Ik wens je heel veel sterke!! en beterschap!! Ik hoop voor je dat er in ieder geval een diagnose gesteld word want zonder een diagnose geen behandelingsplan. En dan wordt het ook vrijwel onmogelijk om een juiste beslissing te kunnen nemen.
Sterkte en wijsheid!!

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 18:51

Ik ben door Steffi ook doorverwezen naar Lienden en daar heb ik een CT laten doen. Ze hebben mij heel goed geholpen in Lienden en nog steeds, want om de 8 weken ben ik daar weer te vinden!! Heel veel sterkte!!!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 18:57

Ach wat jammer dat Steffi je niet kon helpen. Ik wens je veel succes en zal voor je duimen!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-07 18:59

Bedankt voor alle lieve reacties, doet me goed!

Ik weet nog niet wanneer Wisje naar de Lingehoeve moet, ga snel bellen voor een afspraak.

ACSM schreef:
Ik ben door Steffi ook doorverwezen naar Lienden en daar heb ik een CT laten doen. Ze hebben mij heel goed geholpen in Lienden en nog steeds, want om de 8 weken ben ik daar weer te vinden!! Heel veel sterkte!!!

Fijn dat je tevreden bent over ze! Ik moest naar Henk vd Veen vragen(as ik het uit mn hoofd goed zeg) of naar Erik Bergman, ben erg benieuwd. Hoop iig duidelijkheid te krijgen want 1 groot raadsel zoals et nu is dat is erg slopend en frustrerend, steeds is het ene beter of blijkt niet zo erg te zijn als gedacht en dan is er het volgende probleem..

impar ligament zie ik in je onderschrift staan, klinkt als peesblessure? Heb er hier eentje staan met blessure aan het check ligament, 6-7 maanden uit de running Scheve mond was haar gaan rijden omdat Wis dus niet goed liep, maar helaas achtervolgd de pech me gewoon van paard naar paard..
jij ook veel sterkte met je paardje!

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 21:42

Henk heeft mij geholpen en ook Eric (uitslag van de CT verteld toen Henk een weekje weg was). Impar ligament is het bandje om het hoefkatrol... Hij staat nu al 5 maanden stil, maar loopt met speciaal beslag goed sinds 3 weken. Ik geef het tot de zomer nog rust voor de zekerheid en dan kan ik hopelijk weer wat opbouwen, mits hij goed blijft lopen. Henk was helemaal blij en gelukkig voor mij (de DA hadden het niet verwacht). Ze leven echt mee in Lienden!! Nogmaals sterkte!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 15:16

Heel veel sterkte op de Lingehoeve, ik hoop dat ze toch wat voor jou en Wis kunnen beteken! De beste wensen voor jou en je paardjes voor 2008 in ieder geval! Ach gut

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 14:24

jeetje wat sneu zeg renske.

hoop ook voor je, dat 2008 een jaar zonder pech is voor jouw.

heel veel sterkte.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 18:48

thnx!

maandag 7 jan om 11.00 moet Wis bij de Lingehoeve zijn, bij slecht nieuws komt ze niet meer terug naar huis Verdrietig dus ik hoop dat iedereen mee gaat duimen!!!

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 18:56

Jemig,ik heb net pas je topic doorgelezen en ben zwaar onder de indruk van alle onzekerheid en verdriet waar je nu weer middenin zit.
Toen je Wis net had ging iedereen ervanuit dat zij je nieuwe topper zou zijn.
Ik hoop met heel m'n hart dat ze in de Lingehoeve iets voor jullie kunnen doen.
Ik krijg nl de kriebels van je laatste zin Huilen
Natuurlijk ga ik heel hard voor jullie duimen.
Wonderen bestaan (echt) en ik gun jou er 1 van.
Heel veel sterkte en succes maandag.

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:02

niet meer mee naar huis bedoel je in de vorm van?
misschien kom ik wel heel dom over maar ik weet niet of ze verzekerd is en dat hun haar dan in zouden nemen?

ik wens je iig heel veel sterkte en duim echt voor je mee!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 20:20

doet me goed dat iedereen zo meeleeft Lachen

als Wis iets heeft wat betekend dat ze of pijn heeft of nooit meer gereden kan worden, dan laat ik haar daar inslapen
Ze is niet verzekerd, mn 2 andere afgekeurde paarden waren dat wel maar dat leverde nogal wat gedoe met de verzekering op.
Ik wilde Wis verzekeren zodra ze het leuk in de sport ging doen, helaas heeft het nooit zo ver mogen komen..

Is Wis te behandelen dan gaan we daar uiteraard voor, en zelfs als ze alleen recreatief gereden kan worden vind ik het allang goed, hoop iig dat ze íets vinden want deze onzekerheid is behoorlijk slopend Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:52

jeee...
Succes met haar. En natuurlijk duimen we voor je dat het allemaal mee gaat vallen Ja

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:54

runningkawa schreef:
jeee...
Succes met haar. En natuurlijk duimen we voor je dat het allemaal mee gaat vallen Ja

ook van mij hoor.

heel veel sterkte ermee.
hopelijk komt het goed

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:10

Heb je verhalen meestal zo'n beetje globaal gevolgt, krijg kippevel van wat ik hier nu weer allemaal lees. Het zit jou echt niet mee he, vind het echt heel vervelend voor je Ach gut Vind het wel fijn om te lezen dat het met Q opzich wel goed gaat. Maarja Wis moest ooit je nieuwe topper worden en dat zit dus erg tegen Scheve mond Vind het net zoals alle andere mensen knap dat jij zoveel voor je paarden over hebt, het gebeurd je niet met 1 paard maar zelfs met meerdere. Je gaat tot het uiterste om ze zelfs maar als recreatiepaard te kunnen houden en dat vind ik mooi Lachen
Ik ben met mijn paard ook naar de Lingehoeve geweest. Hij was ook onder behandeling van Steffi maar de problemen bleven toch nog vaak aanhouden dus vandaar dat ik nu eens echt wilde weten wat ie heeft. Had een afspraak met Henk die hem op locomotie na zou kijken en Tamarinde op ademhaling enzo (ik ging er voor 2 verschillende problemen heen, vandaar verschillende da's). Henk constateerde artrose in zijn bekken (misschien zit het nog wel op meerdere plekken maar daar is niet verder naar gezocht) en Tamarinde chronische bronchitis. Vind het een goede kliniek en het ziet er allemaal erg mooi uit. Aardige mensen ook. Heb goed met Henk gepraat over wat ik nog met mn paard kan enzo, hij geeft gelukkig gewoon een eerlijke en realistische mening en draait niet om dingen heen. Vandaag moest ik weer terug voor de bronchitis en toen maakte Henk nog even wat tijd vrij zodat ik nog wat dingen kon vragen, erg aardig Lachen Ben dus zeer tevreden over de mensen daar OK dan! Heel veel succes voor jou, hoop echt zo voor je dat er iets positiefs uitkomt! Sterkte met alles!

Naomi_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:24

Heel erg veel sterkte voor 7 januari! ik zal in ieder geval voor jullie duimen! Mijn paard is ook door Henk behandeld geweest en ik vind het een fijne man om mee om te gaan. Ik hoop echt dat je nog wat voor wisje kan doen!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:28

Ik duim ook voor je op 7 januari, wat zal dat moeilijk voor je zijn om nu te wachten tot je meer weet.. Ik wens je het alle beste voor Wisteria toe.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:03

ik ga maandag in ieder geval voor je mee duimen..

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:17

Oooo jeetje Renske! Sommige mensen hebben echt geen geluk, jij bent er 1 van. Ik hoop dat 2008 echt beter gaat worden!! En ik ga voor je duimen!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 19:20

Superlief dat jullie allemaal mee duimen! en ik hou jullie natuurlijk op de hoogte Ja
Ga morgen of zaterdag nog maar even wat mooie foto's van Wisje maken, alleen jammer dat ze nu de helft van haar manen kwijt is door de halsdeken maargoed haar mooie koppie heeft ze nog Haha!

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:23

Ik duim ook voor je!! Knipoog

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:42

Nou nou dat is nogal een verhaal, hopelijk valt het een beetje mee en kan ze nog recreatief mee. Je vraagt je weleens af hoeveel verdriet kan een mens krijgen, denk dat jij je portie wel gehad heb zo, en dan nu dit weer. Heel veel sterkte de komende dagen en hopelijk een beetje goed nieuws maandag. Sterkte....

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 09:33

He bah, er komt ook echt geen einde aan voor jou/jullie. Ik ga duimen voor je maanda? Hoelang duurt het voordat je de uitslag weet van zo'n onderzoek?

Veel sterkte

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 19:30

Sterkte aanstaande maandag!