Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Citaat:Misschien ook tijd dat er nu eens wat meer wordt ondernomen dan er alleen erover discusseren, misschien moet de politiek zich er maar eens over gaan buigen. Want zelfs over het feit dat het weer een beschermd beroep moet worden doet hier al stof opwaaien. Alhoewel ik wel vreemd vind dat je, als bekapper/hoefsmid, er moeite mee zou hebben dat je aan bepaalde regels zou moeten doen. Als je goed bent en je hebt het beste voor met de dieren dan kun je dat volgens mij alleen maar toejuichen.
Kris25 schreef:Nogmaals, het gaat hier niet om welke diploma's de smid moet hebben die je in huis haalt, het gaat er om of je natuurlijk moet bekappen of niet.
ikke schreef:Beste Mod, indien de bescherming op het vak van hoefsmid was blijven bestaan, was deze discussie er nooit geweest, omdat er domweg nooit NB-ers gekomen waren.
Daarmee kun je het ene niet los zien van het andere...........
ikke schreef:Kris25 schreef:Nogmaals, het gaat hier niet om welke diploma's de smid moet hebben die je in huis haalt, het gaat er om of je natuurlijk moet bekappen of niet.
Beste Mod, indien de bescherming op het vak van hoefsmid was blijven bestaan, was deze discussie er nooit geweest, omdat er domweg nooit NB-ers gekomen waren.
Kinke schreef:Nadya, je kunt net zo goed tegen een blok beton praten
Ik heb ook alleen maar supergoede ervaringen met 2 NB-ers
Nadya schreef:ikke schreef:Beste Mod, indien de bescherming op het vak van hoefsmid was blijven bestaan, was deze discussie er nooit geweest, omdat er domweg nooit NB-ers gekomen waren.
Wat kan jij negatief zijn, zeg. Dus NBers zijn allemaal maar kwakzalvers in jouw ogen. Scheer iedereen maar weer lekker over 1 kam. Ik heb heel toevallig wel hele goede ervaringen met een zeer kundige NBer.
opala schreef:ikke schreef:Beste Mod, indien de bescherming op het vak van hoefsmid was blijven bestaan, was deze discussie er nooit geweest, omdat er domweg nooit NB-ers gekomen waren.
Vind het nou helemaal geen uitspraak van iemand met zo'n onderschrift.
Arabesk schreef:Wat een onzin ikke!