Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marleen_usar schreef:Het schiet nog steeds niet op en ik mag niks doen met die voet,vanmorgen liep hij tegen mij aan en ik zie er niet uit. Een flinke blauwe buil boven mijn oog,hij was bibberig toen ik hem uit de stal haalde.Ik heb er zo de balen van ik kan niks met hem doen,en hij kan zelf ook niks.Ik hem een stukje gelopen met hem maar dat gaat moeizaam,ik heb hem op een nat stukje land gezet maar daar blijft hij stil staan dus heb ik hem maar weer op stal gezet.Maandag komt de veearts weer en dan weer kijken hoe het gaat.Ik hoef die smit nooit tegen te komen want dan hou ik me echt niet in ik vind dit echt schandalig.
marleen_usar schreef:Hoe meer ik er over na denk hoe bozer ik wordt ik vind nu dat die hoefsmit hier niet zomaar mee weg mag komen.Ik heb het adres van een andere smit die ook in die woonplaats woont en ik ga aan hem vragen of hij de bewuste smit kent en of hij weet van zijn slagerspraktijken.
marleen_usar schreef:Ik wil andere mensen behoeden voor zijn fouten.
farrier schreef:Marleen: Iedereen maakt fouten. Hoefsmeden zijn ook maar mensen. Als je geen fouten wilt maken moet je thuis op de bank gaan zitten en niks doen. Dat neemt niet weg dat als je een fout maakt, je alles moet doen om dat te hestellen, zeker wanneer iemand daar pijn van heeft.
Ik denk dat het goed is als jij en die hoefsmid eens samen praten inplaats van alles hier eenzijdig op bokt te zetten. best kans dat jullie allebei ervan leren.
marleen_usar schreef:Het hele verhaal is vreemd dat klopt maar daar heb ik geen schuld aan wel schulden van.
marleen_usar schreef:Ik wil wel met hem overleggen maar ik heb alleen zijn mobiele nummer en als hij de hoorn erop legt dan heb ik niks meer.Ik weet ook niet of ik me in kan houden,ik kan me lang inhouden maar dan ineens komt alles eruit.