Mieke_Cunna schreef:Heftig, dat zo'n klein banketstaaf wondje zulke grote gevolgen kan hebben. Als het goed is dus vanavond weer thuis. Gefeliciteerd! En nu op naar herstel.
Nog één nachtje slapen, morgenavond is het zo ver 
Bedankt allemaal. Vandaag ging het weer iets beter, fijne werkdag ook gehad, maar het zal nog wel wat tijd vragen.
Woensdag 19/2
Vanmorgen plots de kliniek aan de lijn, mijn hart ging even tekeer, maar het was gewoon om even het verdere verloop te bespreken. Even later mijn dierenarts ook aan de lijn gehad, ze gaat zelf een paar dagen op vakantie, maar zal vrijdag een collega sturen want vrijdag is er hier alweer een check en nieuw verband nodig.
Hij moet nog tien dagen in het verband staan, met een wissel om de drie dagen ongeveer. De wonde is droog, draadjes mogen uit over een week. Hij moet nog, maar ik weet het niet meer 100% uit mijn hoofd, een tweetal weken volledig op boxrust. Dan een tijdje beginnen stappen, per vijf minuutjes opbouwen. Dacht ook twee of drie weken. Dan een paar weken rechte lijnen stappen en draven en als dat allemaal goed gaat, mag hij weer op de wei. Ik weet het niet meer helemaal zeker, dus pin me er niet op vast, maar ik krijg het nog door op papier of mail.
Qua medicatie ook nog een tijdje antibiotica en een paar dagen ontstekingsremmer. Ik krijg een makkelijke spuit om het in zijn mond te doen.
Factuurtje ook meegekregen, is helemaal wat ze op voorhand gezegd hebben, dus geen verrassingen. Dat is ook wel zo fijn.
Morgen stalletje klaarmaken, werk maar een halve dag dus heb alle tijd. Zal het wel fijn vinden, paardje bij mij in de buurt.