bruintje123 schreef:Het blijft interessant.
Zeker ook als de voetjes weer bijna aan een bekap beurtje toe zijn en wat scheef zijn afgesleten hoe ze dan klikken.
volgend mij klikken ze ng normaal maar dien je ze scheef te plakken?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bruintje123 schreef:Het blijft interessant.
Zeker ook als de voetjes weer bijna aan een bekap beurtje toe zijn en wat scheef zijn afgesleten hoe ze dan klikken.
Katyatje schreef:Nog een dingetje. Ik zou misschien gaan voor een set met twee runners. Daar zitten 12 mega lock tapes bij voor op de hoeven. Die tapes gaan, als ik het goed begrijp, drie weken mee. Of ze komen in ieder geval te laag te zitten na 3 weken. En ze zijn niet herbruikbaar toch?
4 tapes voor 2 hoeven, elke drie weken vervangen. Dat wil zeggen dat je in principe maar tape hebt voor 9 weken terwijl de schoenen het 3 tot 6 maanden moeten uithouden.
Moeilijke beslissing...
Delphi2 schreef:Katyatje schreef:Nog een dingetje. Ik zou misschien gaan voor een set met twee runners. Daar zitten 12 mega lock tapes bij voor op de hoeven. Die tapes gaan, als ik het goed begrijp, drie weken mee. Of ze komen in ieder geval te laag te zitten na 3 weken. En ze zijn niet herbruikbaar toch?
4 tapes voor 2 hoeven, elke drie weken vervangen. Dat wil zeggen dat je in principe maar tape hebt voor 9 weken terwijl de schoenen het 3 tot 6 maanden moeten uithouden.
Moeilijke beslissing...
Dan bestel je toch extra tapes?
Duhelo schreef:Waar kan er contact gelegd worden voor afwijkende maten?ik wil graag meedoen maar enkel als ik zeker ben dat er een maatje gemaakt kan worden voor mijn trekpaard.
Jackytje schreef:Ik twijfel heel hard nu.. Mijn bekapster komt volgende week en zou het met haar eens willen bespreken. Maar ik vrees dat de crowdfunding tegen dan al voorbij zal zijn
Chouchou schreef:Duhelo schreef:Waar kan er contact gelegd worden voor afwijkende maten?ik wil graag meedoen maar enkel als ik zeker ben dat er een maatje gemaakt kan worden voor mijn trekpaard.
Je kan ze mailen of een fb bericht sturen. De maattabel is al best groot, tot 17 cm breedte! Hoeveel heb jij nodig?
Ik heb ze ook besteld en de teller staat inmiddels al op ruim 30000 euro!