Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Art_Ificious schreef:over het inspuiten had de arts mij wel wat gezegd, maar alleen als binnendoor niet ging helpen.
Hoefsmid zei niks over inspuiten, wel over opereren (band doorhalen).
@marjolein, aangezien sommigen hier zeggen dat het ook vanuit het SI gewricht kan komen maak ik liever wel van het hele been foto's.
En waarom utrecht? ik kan zover niet gaan. (ben van belgië) Lummen is wel een optie.
janderegelaa schreef:geerke schreef:
blisteren werd vroeger gedaan bij peesblessures.Op pezen dus....naar mijn weten verboden nu.Omdat het neigt naar dierenmishandeling
Op de huid mag inderdaad niet meer. Knieën inspuiten mag wel.
Spierpijn ontstaat door de ophoping van melkzuren.
Art_Ificious schreef:nou als er mensen zijn die goede smeden kennen in belgisch limburg (omgeving Hasselt-genk) mag je ze altijd sturen via privebericht
misschien natuurlijk bekappers?
Art_Ificious schreef:nou als er mensen zijn die goede smeden kennen in belgisch limburg (omgeving Hasselt-genk) mag je ze altijd sturen via privebericht
Pessoa schreef:Art_Ificious schreef:nou als er mensen zijn die goede smeden kennen in belgisch limburg (omgeving Hasselt-genk) mag je ze altijd sturen via privebericht
Grappig dat ik je er al eentje gestuurd heb die volledig in je plaatje past met de nodige kennis, maar dat je niet eens op mijn bericht antwoord.
Met eigen woorden dus: TS is te koppig en zal dus met haar hoofd nog 4x ten laste van haar pony tegen een steen moeten slaan voor ze iets gaat aannemen.
Art_Ificious schreef:oh ze komen ook ter plaatse, nog beter, moet ik geen vervoer regelen
maar is er iemand die iets over de prijzen kan zeggen? Heb totaal nog geen ervaring met klinieken en medische beeldvorming voor dieren.