En toen maakte de hoefsmid het erger dan beter...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 15:27

xtinne schreef:
De hoeven zijn wel degelijk bekapt hoor, je zag wel een verschil (tov de voorste toch, achterste weet ik niet).

Ik ga eerst op zoek naar een andere smid en dan ga ik het hem inderdaad een keer vragen.

Voor ging wel maar achter? Een goede smid had de randen mooi rond gemaakt en gevijld. Dat heb ik niet gezien, vandaar mijn twijfel. Misschien heeft hij ze bewust achter niet gedaan, omdat ze wellicht te kort zou komen te staan. Anyways, het is gebeurd maar ze zeggen niet voor niets: " no feet no horse"

xtinne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-16 16:52

karijn schreef:
Voor ging wel maar achter? Een goede smid had de randen mooi rond gemaakt en gevijld. Dat heb ik niet gezien, vandaar mijn twijfel. Misschien heeft hij ze bewust achter niet gedaan, omdat ze wellicht te kort zou komen te staan. Anyways, het is gebeurd maar ze zeggen niet voor niets: " no feet no horse"

De foto die ik had geplaatst was van voor, waar het stuk was afgebroken. Maar idd achter was heel onafgewerkt.

jeromyxx schreef:
inderdaad doe toch normaal , je kent heel de situatie en de pony niet . ik vind 36 een mooie leeftijd en als het paardje slecht verzorgd zou worden of eenzaam zou zijn zou die niet zo oud geworden zijn . :\

Wel ja, dat dacht ik dus ook. Moest ze zo ongelukkig zijn, eenzaam of slecht verzorgd, had ze waarschijnlijk geen 36 jaar geworden. (Mogelijk is ze zelfs ouder)...

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: En toen maakte de hoefsmid het erger dan beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 21:32

Moderatoropmerking:
Graag met respect naar elkaar blijven reageren. Een mening geven mag, maar blijf hierbij ontopic bij het onderwerp van het topic.