Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik heb het nogal druk met school dus ik kom maar 1x per week naar mijn verzorgpaardjes..
ze loopt heel langzaam en voorzichtig op tegels en in de bak bokt ze als een gek. Maar dat is logisch want dat is natuurlijk veel zachter
nu staat Blessie dus elke dag een paar uurtjes in de bak alleen heeft ze geen eten.. de rest van de tijd staat ze op stal en heeft ze wel hooi.
dus daarom laat ik maar een foto zien van Blessie. dan weten jullie eindelijk over welk shetje het gaat

dus daar wil ik liever geen negatieve reacties op
) vroeg ik me dus af of deze liksteen nog 'goed' is en of ik het kan geven aan Blessie. weten jullie toevallig ook welke liksteen dit is? want het is natuurlijk wel handig om te weten wat er in zit
zo ziet de liksteen eruit:

Xliesje13X schreef:ik weet eindelijk hoe je een foto moet uploadendus daarom laat ik maar een foto zien van Blessie. dan weten jullie eindelijk over welk shetje het gaat
een foto die ik vandaag heb gemaakt:
[ [url=m/H9rDsW.jpg]Afbeelding[/url] ]
en nog een foto van haar leuke koppie![]()
[ [url=m/epkFjU.jpg]Afbeelding[/url] ]
ik weet dat ze te dik is en ze is al echt afgevallen door hoor dieetdus daar wil ik liever geen negatieve reacties op
![]()
ik heb ook nog een vraagje over een heel ander onderwerp. ik heb namelijk een liksteen gevonden in de voerbak van mijn verzorgpaard. ik was de stal aan het uitmesten en opeens viel het me op dat er een liksteen in een bak zat van mijn verzorgpaard (dit is niet haar voerbak maar een andere oude bak waar we eigenlijk niks mee doen ). als ik zo kijk ligt het er al best lang en doet mijn verzorgpaard er niet veel mee. Omdat ik me aan het verdiepen ben ik het voer voor paarden (omdat Blessie hoefbevangen is wil ik wel dat ze genoeg goede stoffen binnenkrijgt enzo) vroeg ik me dus af of deze liksteen nog 'goed' is en of ik het kan geven aan Blessie. weten jullie toevallig ook welke liksteen dit is? want het is natuurlijk wel handig om te weten wat er in zit
zo ziet de liksteen eruit:
[ [url=m/1NOwxy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ms7JxE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yUiyTT.jpg]Afbeelding[/url] ]
hij is best vies en er zit wit spul op. dit haal ik er natuurlijk wel allemaal af als ik het aan de paarden geef!![]()
al deze foto's zijn gemaakt met mijn iPhone dus het is geen top kwaliteit
Over die liksteen weet ik weinig
Xliesje13X schreef:Blessie staat nu dus elke dag een paar uurtjes in de bak maar ze heeft dan geen eten... Wat vinden jullie hiervan?
Ze krijgt uiteraard na die uurtjes wel gewoon eten![]()
Ik vind het wel verontrustend want Blessie zal zich nadat ze in de bak heeft gestaan zich vol proppen met hooi en dat kan weer tot andere problemen lijden..
Omdat ik denk dat ze zich verveelt in de bak heb ik een jolly ball gekocht voor haar. Ik ben benieuwd of ze er naar omkijkt
Omdat Blessie geen gras krijgt nu ben ik gaan kijken welke voedingstoffen ze mist en wat ik daar aan kan doen. Nu heb ik op de website van paardnatuurlijk gekomen en omdat de manier waarmee ze met paarden omgaan mij erg aanspreekt ben ik verder gaan kijken op die site en gaan zoeken hoe ik de voedingstoffen die Blessie niet meer binnenkrijgt dan toch aan kan bieden. Toen heb ik de likstenen van paardnatuurlijk bestelt en ze zijn gisteren aangekomen. (wat zijn ze trouwens zwaar
) Ik moet vandaag met de fiets naar mijn verzorgpaardjes (wat ik niet zo erg vind hoor) dus ik kan die likstenen niet meenemen.
capopjekop schreef:Krijgt ze ook een vitamine supplement? Ik geloof zelf niet dat ze alles uit een steen halen.