Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Iemand jog een tip?
En wel zó vooruit, dat de DA voorlopig niet op controle komt, als ik haar op de hoogte houd via de whatsapp (foto's) en telefoon

Hij is nog niet genezen verklaard, maar ik had nevernooit gedacht in september, toen de constatering straalkanker er was, dat ik nu al zulke positieve berichten zou krijgen!
4 maanden zijn we nu bezig.

Z'n voet constant in je hand houden is echt een aanslag op je lijf en dit vindt hij ook prettiger, dus why not!?!

Dit is de binnendeur van het bakje, waar Tych dus 24/7 staat (behalve als er lessen zijn of pensionklant rijdt in de bak, dan staat ie op stal)

En natuurlijk met beweging geven. 2x per week naar strand en 1x per week 'anders' bewegen.
Ben blij voor je!
Ik weet als geen ander hoe het is..
Dat had ik niet verwacht, haha. Leuk!Jaime_ schreef:Mijn tip is om nu de stralen in te smeren met een mengsel van koudgeslagen honing/lavendelolie/teatreeolie. Dit houdt de stralen gewoon flexibel maar zorgt er wel voor dat bacterieen en schimmels geen kans krijgen, op een natuurlijke wijze worden de hoeven dan ontsmet en het is ook van positieve invloed op het hoorn en de straalvorming. (Ik spreek uit ervaring, pony met 4 hoeven straalkenker).
Maar als je dat dagelijks op 4 stralen smeert, dan gaat het je een kapitaal kosten.