bigone schreef:Ik hoop het niet voor je maar een paard dat wel kreupel is op het harde en niet op het zachte heeft meestal problemen met de botten, goed na laten kijken.
Zie eerdere reacties.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jessix schreef:MariJanneke schreef:Ach.. zelfs foto's zijn min of meer een momentopname...
Een foto geeft een beeld van wat er van binnen aan de hand is. Hoe een paard daar op reageert is ook weer per paard verschillend. Er zijn genoeg paarden die op z'n minst aanmerkingen zullen hebben op de foto, maar toch nooit kreupel worden.
Ik vind het wel slim om te keuren zodat je weet in welke staat van gezondheid het paard is op het moment van kopen. Daarna is het een kwestie van je paard gezond houden samen met een grote dosis geluk.
Heb je al besloten of je alleen de benen op de foto wil of ook de rug aangezien de osteo zei dat daar spanning zat?
waarom zet je het dan op bokt?
dus ik hoop voor je dat je je geen bak ellende op de hals haalt en dat alles goed komt! Succes!

kimberlyve schreef:Ik heb maandag een afspraak voor foto's te maken.