Maartje1990 schreef:Als ik TS haar post goed begrijp (volgens sommige bokkers is begrijpend lezen niet mijn sterkste kant, maar he..)
Gaat het om een week of 11 dat haar paard nu weer gevoelig loopt.
Een halfjaar geleden besloot ze haar paard van de ijzers af te halen. 6 maanden dus pakweg 24 weken. 6 weken lang heeft ze toen gevoelig gelopen, toen was dit weg. Toen heeft ze na haar paard 10 weken blootsvoets hebben laten lopen, naar een hitactief stal gegaan. Dus in die tijd heeft haar paard 4 weken goed gelopen. Toen na 3 weken begon haar paard in de hitactief stal gevoelig te lopen op een harde ondergrond. Dus in totaal heeft haar paard 7 weken van de 24 goed gelopen. En in totaal dus 6 weken voor en de 11 weken erna heeft het paard 17 weken gevoelig gelopen. En sinds het weer opnieuw gevoelig lopen is pas 11 weken. Dus, dat vind ik best wel meevallen?
6 maanden is 26 weken om te beginnen (een heel jaar is tenslotte 52 weken)6 weken gevoelig en na 10 weken naar de HIT en na 3 weken weer kreupel. Want 10 weken na het de ijzers eraf halen is hij naar de HIT gegaan en had toen 4 weken goed gelopen. Na 3 weken werd is dus weer slecht en heeft niet meer goed gelopen.
Dat is bij mij 4+3 is 7 weken en dus maar 19 weken goed gelopen.
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 17-12-13 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt