Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Balkjes meepakken deden we idd op de andere stal ook op aanraden van osteo en fysio, zoals ik schreef is dit de tweede keer aan de longe sinds lange tijd, en teven tweede keer ooit met pessoa. Deze stal heeft helaas geen hindernismateriaal. Wel hebben ze wat dunne omheiningpalen (uiteraard zonder schroeven oid) die ik mag pakken, de vraag is of ze die ziet/ wil zien. Ook staan er wat pionnen en tonnen die ik misschien als steun aan de zijkanten van de balken kan gebruiken, of zelfs om er cavaletties van te maken, wordt zeker aan de training toegevoegd, maar doe liever een ding tegelijk, vreemde bak en hulpteugel was wel even voldoende.
), maar als ik dan ook maar een klakje doe met mn tong schiet gelijk dat hoofd weer de lucht in... Iemand zei me een bijzet is beter, maar ik vind dat meer symptoombestrijding, ontspanning van voren is een gevolg van het loslaten van gedeelte erachter...
Galop vind ik zelf lastig, wel of niet doen? Enerzijds wel, wat osteo ook zegt, dan moet ze wel min of meer onder gaan brengen en train je de achterhand, anderzijds is ze dan zo ongebalanceerd eigenlijk meer op de cirkel aan de ren aan het gaan dat ik me afvraag in hoeverre dat effect daadwerkelijk positief is.