Advies gevraagd: veulen kreupelt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Simbaa

Re: Advies gevraagd: veulen kreupelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 13:41

Heel veel sterkte meid.
Je paardje zal je eeuwig dankbaar zijn dat je haar hebt proberen te helpen.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 13:44

Jij verdient een plekje in de hemel met deze goede staat.
Ik heb veel bewondering voor je. Helaas heeft het niet mogen baten. Ik hoop dat je paardje rustig in zal slapen.
Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie allebei.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-11 15:10

Bedankt, voor de reacties, ik haal op de een of andere manier toch troost uit jullie woorden. Ik ga haar zometeen nog een laatste knuffel geven. Heel stom, ik zit elke keer op de klok te kijken en denk dan: oliebol, nog maar zoveel uur.. Maar ik weet dat het het beste voor haar is. De dood is niet het ergste voor haar, maar het zal wel even heel moeilijk worden zometeen en morgenochtend.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 15:21

Heel veel sterkte vandaag met afscheid nemen en de komende tijd met het verwerken ervan....
Jij hebt tenminste je best gedaan voor haar en helaas is de beslissing hoe moeilijk ook de beste....
Sterkte....

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 15:24

Martine_R schreef:
Bedankt, voor de reacties, ik haal op de een of andere manier toch troost uit jullie woorden. Ik ga haar zometeen nog een laatste knuffel geven. Heel stom, ik zit elke keer op de klok te kijken en denk dan: oliebol, nog maar zoveel uur.. Maar ik weet dat het het beste voor haar is. De dood is niet het ergste voor haar, maar het zal wel even heel moeilijk worden zometeen en morgenochtend.

Tuurlijk is dat moeilijk! En niet alleen straks en morgenochtend, dat duurt nog wel even....
Maar het gaat ook heel veel troost geven dat je weet dat je voor haar gedaan hebt wat je kon :(:)

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-11 18:12

[IM] Dag kleine meid, ik zal je missen..

Ik heb hier een IM-topic voor Isa gemaakt en wil jullie bij deze meteen allemaal even bedanken voor de tips, het meeleven en de steun. Dikke knuffel voor jullie allemaal :+:

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 14:27

:(:)