Mosh schreef:Focussed schreef:Heleenxx zegt: Koelen bij een peesblessure is niet nodig
Dat vind ik een voorbarig getrokken uitspraak en getuigt in mijn ogen niet van veel kunde.
Ik vind het nogal wat om dít soort uitspraken te doen. Durf een wedje te leggen op dat Heleen meer te maken heeft gehad met peesblessure's dan jij, dus ik snap niet waar deze uitspraak op gebaseerd is. We hebben discussie over wel/ niet koelen bij een peesblessure en verder hoeft er toch niet geoordeeld te worden over het wel/niet kundig zijn van een persoon? Want dat is waar jij mee begint
Ik vind het nogal wat dat Heleen dat soort uitspraken deed.
Want zo schrijft ze het letterlijk (zonder context, gewoon die in los onderaan een post). Ik ben het er helemaal mee eens dat er per blessure individueel gekeken moet worden, maar om zomaar een uitspraak op het toneel te gooien en dan helemaal zo een, dat vond ik persoonlijk niet erg handig (laat ik het zo zeggen dan) overkomen.
Daarnaast zeg ik dat ik haar andere post wel netjes vind end at ik het daar ook helemaal mee eens ben, dus waarom je nu mij opeens aanvalt.. is mij een vraag ?

Daarbij doet Heleen van alles met fysio en ostheopatie, dus denk aan botten en spieren. Dus ik weet niet of ze dagelijks in aanraking komt met peesblessures. Daar kan ik geen uitspraak over doen, dus ga ik ook geen wedje over maken.
Helaas heb ik zelf wel vrij veel ervaring met peesblessures en weet ook de meningen van heel wat experts, dus vind het jammer dat jij daar zou out of the blue een oordeel over velt. (pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet?)