Vervelend dat je niet altijd kunt vertrouwen op die zogenaamd "kundige" mensen.. Vind ik ook met hoefsmeden, hoeveel prutswerk daar soms tussen zit, ongeloofelijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kukkie schreef:Hij 'wenst je succes'????? Wat een crap zeg!
Hij verkoopt die dingen voor ontzettend veel geld, met een garantie van weet ik veel hoe lang. Hij meet ze aan, want dat is de service. EN daarna laat ie je dus barsten.
In Amerika als je die schoenen koopt bij een smid die ze aanmeet, krijg je die vettec aanpassing erbij, zodat het echt goed past. Ze zijn iets goedkoper als je ze zelf besteld, maar dan heb je die service niet.
Hier reken je dus ook op die service, maar die komt nooit. Beetje TE makkelijk van meneer HA. En schofterig, eigenlijk.
Ik heb het al opgegeven. Heb Epics aangeschaft en die doen hun werk erg goed.
Er zijn in NL meer mensen die Renegades komen aanmeten. Ik zou HA vermijden voor wat die schoenen betreft, vanwege deze non-service. Over zijn andere werk en diensten heb ik nooit iets negatiefs gehoord of ervaren.
Kukkie schreef:@Sheraton: Dat weet ik niet meer precies, waar ik dat vond. In elk geval op een YouTube filmpje.
Natuurlijk moest je voor de Vettec substantie betalen, maar het aanbrengen ervan hoorde bij de service. En dat lijkt mij ook service. Want je koopt als klant een hoefschoen, en die wordt passend gemaakt, aangemeten. Als dat niet klopt, is het geen aanmeten en kun je het net zo goed zelf.
Dat het aanmatigend klinkt, dat kan. Het zal mij echter niets verbazen als er achter Sheraton een al genoemde naam zit. En ergens is dat ook weer wel verbazend, want een reactie op een post hier is vast wat moeilijker te vinden dan een aantal mails in de reguliere mailbox.