Kukkie schreef:Hij 'wenst je succes'????? Wat een crap zeg!
Hij verkoopt die dingen voor ontzettend veel geld, met een garantie van weet ik veel hoe lang. Hij meet ze aan, want dat is de service. EN daarna laat ie je dus barsten.
In Amerika als je die schoenen koopt bij een smid die ze aanmeet, krijg je die vettec aanpassing erbij, zodat het echt goed past. Ze zijn iets goedkoper als je ze zelf besteld, maar dan heb je die service niet.
Hier reken je dus ook op die service, maar die komt nooit. Beetje TE makkelijk van meneer HA. En schofterig, eigenlijk.
Ik heb het al opgegeven. Heb Epics aangeschaft en die doen hun werk erg goed.
Er zijn in NL meer mensen die Renegades komen aanmeten. Ik zou HA vermijden voor wat die schoenen betreft, vanwege deze non-service. Over zijn andere werk en diensten heb ik nooit iets negatiefs gehoord of ervaren.
kun je mij misschien even aangeven waar je de informatie vandaan hebt wat betreftde vettec aanpassing dat die door de smid gedaan wordt en erbij zit, heb de Renegade site in USA doorgespit maar heb daar niets over kunnen vinden,
Overigens ken ik geen enkel fabrikaat hoefschoen die wordt geleverd en gratis wordt aangepast door een smid.
In dat opzicht vindt ik jouw uitlatingen hierboven erg grof en aanmatigend dat hoort volgens mij niet op een forum als hier thuis.