En vervelende is vaak, dat als je een probleem weghaald een andere boven water komt zoals je al omschrijft. Hoop dat de rust en gerichte behandeling gaat werken voor je
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

)
Laatste update staat op pag 5 stef schreef:Woodstock: Span/zaag mechanisme klinkt als chinees voor meWat bedoel je hiermee?
stef schreef:rust is al diverse keren geprobeert en elke keer als we haar dan weer oppakte ging het weer fout....
Vanmiddag weer "goed" uit de wei gehaald. Toen dr hoeven gedaan (moeten weken en dan in t manenvet omdat ze gewoon slechte hoeven heeft, en het dus alle kanten op barst). Tja, toen heeft ze dus weer even met de achterbenen omhoog gestaan en sloeg ze weer 2 of 2 passen vast.....We gaan het wel zien
Vind het superinteressant n.l. hoe het verloopt met je paardje. Zelf heb ik bekkeninstabiliteit gehad, mijn derde (en laatste) kind is alweer 3 jaar oud, maar nog steeds gebeurt bij mij ook wel eens het bovenstaande wat jij beschrijft. Als ik een rare beweging maak slaat mn heup ook vast en loop ik even niet zo fraai laat maar zeggen. Het doet dan ook echt zeer. (moet even weer op zijn plaats knakken) Met maandelijkse periode's (hormonen invloed) heb last/pijn met lopen. Ik heb het niet goed onthouden maar het is een merrie? Dan zou de hormooninvloed van de hengstigheid mee kunnen spelen. (ik ben geen arts, heb alleen "eigen" ervaring ermee)