stef schreef:rust is al diverse keren geprobeert en elke keer als we haar dan weer oppakte ging het weer fout....
Vanmiddag weer "goed" uit de wei gehaald. Toen dr hoeven gedaan (moeten weken en dan in t manenvet omdat ze gewoon slechte hoeven heeft, en het dus alle kanten op barst). Tja, toen heeft ze dus weer even met de achterbenen omhoog gestaan en sloeg ze weer 2 of 2 passen vast.....We gaan het wel zien
Ik kom even binnenvallen in dit topic
Vind het superinteressant n.l. hoe het verloopt met je paardje. Zelf heb ik bekkeninstabiliteit gehad, mijn derde (en laatste) kind is alweer 3 jaar oud, maar nog steeds gebeurt bij mij ook wel eens het bovenstaande wat jij beschrijft. Als ik een rare beweging maak slaat mn heup ook vast en loop ik even niet zo fraai laat maar zeggen. Het doet dan ook echt zeer. (moet even weer op zijn plaats knakken) Met maandelijkse periode's (hormonen invloed) heb last/pijn met lopen. Ik heb het niet goed onthouden maar het is een merrie? Dan zou de hormooninvloed van de hengstigheid mee kunnen spelen. (ik ben geen arts, heb alleen "eigen" ervaring ermee)
Toen ik het filmpje van je haf zag dacht ik "sjeej lijkt wel een heup uit de kom" maar toen herstelde ze zich na een aantal paasen. Ik vind het typerend voor BI en mankementen aan het SI gewricht. (mijn ervaring plus die van een paard met SI probs) Lang stilstaan is weer "even opstarten" . Gelukkig heeft de DA al goed werk verricht en wie weet wat Osteo nog kan verrichten die je geadviseerd is.
Succes, ook voor je paard!
Edit: sorry net over de update van blz. 5 heengelezen. Wat een gevolgen allemaal vanuit een peesblessure, knap dat je dit allemaal doet voor je paard. Alle behandeling geven die ze nodig heeft. Zal allemaal niet goedkoop zijn...