MLoeser schreef:Arabesk, ik heb al eens aangegeven dat je visies soms nogal star zijn. Goed naar mensen die met bit en boom rijden, alah. Maar als het om het belang van je eigen paard gaat zal je toch eens twee keer moeten nadenken. Zo goed als iedereen denkt dat er iets mis is met je paard. En de gang die die hier toont is verre van gewenst. Laat je trots dan varen en schakel een echte deskundige in. Tegen je eigen beeld in ben jij dat niet. Dat laat je uit je reactie duidelijk blijken.
Jij hebt dat heel netjes verwoord
Wat ik vooral zo vreemd vind is dat TS in de beginpost geen duidelijke vraag stelt, alleen een filmpje en dan iets van "wat vinden jullie ervan" zonder dat duidelijk is waar ze heen wil. Dat zou dus laterale aanleg van het paard moeten zijn begrijp ik inmiddels? Zo veel paarden met een pijnlijke achterhand lopen zo terwijl ze in de verste verte geen tölt hebben, maar gewoon pijn. Ik zie een paard dat niet fijn loopt. Waar m'n mond echt van open valt is dat TS niets doet met de reacties die gegeven zijn, echt ongelofelijk
Een deskundige ernaar laten kijken - wat een aantal mensen terecht aanraadt hier- past niet in haar straatje want die expert is ze zelf. Ik kan daar met m'n verstand niet bij. Zet het dan niet op bokt als je niet van plan bent om de reacties van andere bokkers serieus te nemen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het nogal arrogant vind
Laatst bijgewerkt door Koper op 18-01-09 14:57, in het totaal 2 keer bewerkt