Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ash_ schreef:
Citaat:Is jouw Haf serieus gewogen op 500 kilo en wat doe je verder met hem aan beweging/arbeid ?
Het lijkt me zo een heel gewicht voor een Haffie, mijn KWPN-er van 1.65 weegt "slechts" 560 kilo namelijk.
Jannepauli schreef:Bij mij zaten er vooral stenen in, en ook geen kleintjes! Had toch liever olie gezien ipv melasse. Aan 'stof' kun je met een plantensproeier zelf wel wat doen - melasse haal je er niet makkelijk uit ( of je zou het moeten gaan weken)..
Luv-rozes: waar? En wat moeten we overleggen?
luve_rozes schreef:Jannepauli schreef:Bij mij zaten er vooral stenen in, en ook geen kleintjes! Had toch liever olie gezien ipv melasse. Aan 'stof' kun je met een plantensproeier zelf wel wat doen - melasse haal je er niet makkelijk uit ( of je zou het moeten gaan weken)..
Luv-rozes: waar? En wat moeten we overleggen?
Hier: [WWW] Diergeneeskunde stelt zich voor
En we moeten niets, maar als je al meeneemt wat men zei over bv het medicijngebruik (maagbeschermer al dan niet voorgeschreven, enz.), zijn zij natuurlijk een veel groter orgaan dan dit Topic, en vragen DA's regelmatig advies bij hen. Zo kunnen idd wat Geerke zei, 'onze' bevindingen, of kanttekeningen, heel accuraat verspreid worden, in het belang van het paard
Jannepauli schreef:De mijne smulden ervan!
Eerst even uit de hand gevoerd- stonden meteen klaar met uitgestoken lippen voor "nog een hapje please!"
Vervolgens gemengd met het Ruwvoermix ( ook nieuw van Subli: gras,hooi,lucernes) en de voerbakken werden meteen schoon gestofzuigerd en leeggelikt. In de Ruwvoermix zit overigens wel melasse (4%) en overig suikers|zetmeel is niet gespecificeerd. Ga ik vandaag toch even navragen.
Ruwvoermix: EWpa 0,50e | Vrep 60 g ( Calcium 0,7%, Fosfor 0,25%, Magnesium 0,15%)
Beide voeren zijn vanaf eind november verkrijgbaar.