janouk schreef:Kunnen wij niet links toevoegen met de verhalen van onze paarden. Ik had zelf veel behoefte aan ervaringsverhalen en die staan door het hele topic wel heen, maar een kort verslag per paard als herkenning, erkenning, lotgenoten. De succesverhalen, maar ook de verhalen van de paarden die deze rotziekte niet overleefd hebben.
Ik weet dat veel mensen erg veel steun hebben aan mijn verhaal over Image op de site bij Hoofcare.
Dat lijkt me wel een plan ja, maar niet in de openingspost want die wordt minstens even lang als de hidige OP!
Mijn voorstel zou zijn dat iedereen die haar verhaal kwijt wil, een korte tekst schrijft over het verloop en afloop van de hb-periode. Meteen ná de OP kan dan een tweede sticky-post komen waarin de verhalen geplaatst zouden kunnen worden: de titel ervan zou kunnen zijn: "Ervaringsdeskundigen aan het woord".
Snappie een beetje wat ik bedoel?
Ik ga niet zelf al die leuke (of minder leuke, dat mag ook) verhalen uitzoeken - en om het een beetje centraal te houden zou ik voorstellen dat iedereen voor zich z'n verhaal doet en de eerste paar verhalen even per pb aan mij stuurt ( nee hoor, geen machtswellust!) -- dan kan ik even met de mods overleggen hoe we dat het handigste inrichten, okay? Dus.... ik zou zeggen: iedereen die spontane schrijfbehoefte krijgt - kom maar op!
Cap... wat is 'leste mert'????