Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphne1988 schreef:Aukelizzy schreef:Daphne, ik meen me te herinneren dat Mistral op een open teenijzer en een zooltje gegaan is?
Dat klopt! Daar was ze ook enorm van opgeknapt en als ik de situatie zo inschat zijn de ijzers ook de reden dat ze nu nog kan lopen..
Aukelizzy schreef:Oké! Ieder zijn eigen ding natuurlijk! Wil enkel met je meedenken en zou het zonde vinden als je paardje er aan onder doorgaat terwijl ze met ander beslag misschien wel pijnvrij kan zijn. Is een soort gelijk geval geweest in dit topic. Die had hetzelfde beslag als die van jou, beestje werdt ontzettend slecht. Toen heeft haar smid contact gelegd met van Nassau, ander beslag er onder gegooid en beestje knapte op. Ik weet alleen niet meer welke bokker dit was. Misschien dat diegene meeleest en wilt reageren? Anders zou je ook terug kunnen zoeken, was ergens in januari/februari volgens mij.
In ieder geval wil ik je sterkte wensen. Het is en blijft een klote aandoening. En je weet vaak gewoon niet waar je nou goed aan doet.
flappie28 schreef:De laurierzalf van Grand National is ook super fijn, trekt ook langzaam in en goed smeerbaar. Ook niet super duur en gewoon bij de Welkoop te koop https://www.welkoop.nl/winkel/dier/erfd ... am_1083974